DiffieHM
Well-known member
Gij schiet op voorhand al in uw broek dan?Een uur te vroeg gekomen uit pure gewoonte, Oh well.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij schiet op voorhand al in uw broek dan?Een uur te vroeg gekomen uit pure gewoonte, Oh well.
Hij had beter op een paal gereden, dan werd dat wel gedekt.
Ik zit hier ook om de 3 weken alles kapot te spuiten.
Mja, de bomma, op zondag in haar.
Hou het wel hygiënisch jongens!Ik elke dag en het doet altijd wel deugd.
Dat is wel even slikken, zo’n nieuwsHet wordt tijd dat iemand zijn mond opendoet: commissaris onthult seksueel wangedrag bij politie

Is de eerste keer dat ik eens iets voor m'n plezier neem ipv praktisch/economisch. Het bleef ergens nog afweging tussen plezier en een beetje verantwoord en dan was deze een mooi compromis als eerste kennismaking.
Lactose intolerant?Hier toch altijd winderig geweest. De ene dag hardere dan de andere wel. Maw niet altijd hetzelfde gevoel van dag tot dag.
kzie mij al de toiletten op restaurant binnen gaan met mijn gereedschap
vandaag toch ook weinig. Eerder 7 ipv de normale 10.
mijn vrouw heeft wel zeker 5 keer gekomen. Telkens ik aan het beginnen was, hop opnieuw.
ik ga gewoon bij mijn moeder deze week Als ik eens moet.
ik ga er niet meer in (en haar zo vredig laten slapen).
Ik ben enigszins verrast dat hier nog geen quotes staan uit het topic over het stimuleren van de helm.
Als ge overal moet sleuren...
Gewoon te veel gedoe.
bijvoorbeeld sleur ik gewoon op het werk.
Als ik eens een dag thuiswerk doe om god weet wat voor reden, dan ga ik de dag ervoor ook sleuren.
... de regel is dan ook: erin is erin, moeilijk gaat ook.
Indien getrokken van de bestuurderszijde,![]()
Ah dan ist goeGetrokken door de zoon die achter mij zat en naar voor is komen leunen.
Klinkt raar.. Maar ouder worden stoort me niet meer.. Geniet precies meer en meer van anale dingen..
![]()
Zo ff pijn hebben en twijfelen of het wel ga lukken vind ik ook altijd wel lekker.
Het is de bedoeling dat je een condoom wegwerpt na gebruik hooramper 5 jaar oud van een degelijk merk en de rubber is al de sjaak. Is dat niet erg vroeg?![]()
.Het is de bedoeling dat je een condoom wegwerpt na gebruik hoor.
Zo heb je er geen meer nodigTrek eens aan uwe trommel (naar binnen en buiten ) en draai er eens aan …
Ik zoek een zuiger voor thuis. Budget 250 euro.
Belangrijk: een model, en ook onderhoudsvrij & robust.
En uw vriend vindt dat dan niet beledigend?Ik zeg altijd "OOoooohhh hij is zoo kleeeiiinnn" Voila, job done![]()
Uw vriend uw vriend, zeg maar ToontjeEn uw vriend vindt dat dan niet beledigend?