Green Mamba
Well-known member
Potverdenondedoeme.
Helemaal in het begin wanneer hij naar binnen gaat geeft het mij echt vibes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdenondedoeme.
Helemaal in het begin wanneer hij naar binnen gaat geeft het mij echt vibes.
De madam heeft uiteraard liever dat ik van haar blijf, wreed ambetant. Maar als ik nodig heb en die ligt voor mijn neus, dan pak ik die gewoon en doe mijn ding.
Ik lik de ring tot er meer verschijnt. Daarna, lik ik nog een beetje meer. Uit beleefdheid.
Eerste kinderdate is gepland: voor het eerst in m'n leven op date met iemand die reeds een kind heeft. Had je me 10 jaar geleden gevraagd of ik ooit met iemand die al kinderen heeft zou daten was m'n antwoord een staalharde 'nee', maar eigenlijk heb ik geen seconde getwijfeld om toe te zeggen.

Maar wel een haan! (werkt beter in't Engels maar soit)Bij mij zei een collega aan de koffiemachine dat ze m'n eieren in haar mond wilt nemen.
Ik heb haar erop gewezen dat ik helemaal geen kippen heb.
Op een oude fiets leert men rijden zeker?Ik heb zo'n klassieke, nog van 1930. ik vermoed dat ik niet zal blijven trekken.
Ik wil tropische temperaturen en een rosse gazon![]()
Goed dat ge wat zelfkennis hebt, ik zal het hier wel overnemen...
De dames waren unaniem, Ik had het sappigste en grootste stuk vlees, met de beste smaak!
Ik mag hopen dat de vleessappen langs hun lippen dropen.@Avondland Dat is totaal niet uit de context getrokken.
Wel, weet je hoe het is afgelopen?Ik mag hopen dat de vleessappen langs hun lippen dropen.
That escalated quickly...Wel, weet je hoe het is afgelopen?
Langs haar linkerbeen.
Gewoon dat darmpje zo diep mogelijk steken en dan al spuitend terug trekken denk ik dan .
Ja, wat is de bedoeling van al dat getrek eigenlijk?Je kunt er rond draaien en weet ik veel wat. trekken, lijkt me nogal obvious en eenduidig.
Dus waarom trekken verder dan 0cm ?
100x over en weer
Ik al paar keer thuis.
Maar wat was exact de bedoeling dan?