Ik ben jaloers. Zoveel verschillende hete mokke(l)s?Tegenwoordig 4 a 5 per week, mij hoor je niet klagen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben jaloers. Zoveel verschillende hete mokke(l)s?Tegenwoordig 4 a 5 per week, mij hoor je niet klagen

Dus na 35 jaar zijt ge afgeschrevenNa 25 en 35 jaar krijg je bij de spoorwegen.
25 jaar 1ste klasse
35 jaar 2de klasse

Ik kan niks zien van mijn paal.
Heb je het tegen mij?Ik ga stoppen met trekken belachelijke.

Meneer pastoor ziet dat graag.Je kan ook pompen onder de kerktoren.
Ik heb 3500 € betaald voor een van 22, weegt ongeveer 500 kg, bedoeling is hiermee te gaan kweken.
Momenteel historisch duur, 4 jaar terug heb ik 2100 € betaald voor een gelijkaardig exemplaar.
mijn vrouw blijft een hippo
Die dingen werken dan ook voor geen meter. Hier zelf nu pakweg een goeie maand geleden nog is Bumble geinstalleerd. De eerste week en half 20 matches, een absoluut record. Daarna 0. Verwijderen, tijdje wachten en nieuwe app installeren.
Al merk ik dat het de laatste weken overal wat rustig aan´t worden is, zal de tijd van´t jaar zijn. De goeie voornemens om een lief te zoeken zijn bij de meeste al weg!
Mijn eerste zware dipke is een feit. Ik heb zo´n goesting![]()
Uw dt fout zorgt voor wat spanning!Ik vind het toch allesbehalve een saaie.
Mmm. Voila ze is weg! (Niet uw partner héWelke dt fout?![]()
)Soms heb je ne goeie helper nodig.Mmm. Voila ze is weg! (Niet uw partner hé)
Geen commentaar.ik denk dat ik toch wel 2 weken last zal hebben van rectale pijn
Klinkt een klein beetje wanhopig, ietsie pietsie maar hoorKan er iemand eens mij doen?

Hoewel ik al een paar goede heb, was het deze keer echt minder. Sowieso te nat, maar ook veel te dik. Ik heb ook wel moeite met hem groot te krijgen.
Op zich heb ik wel goede ervaringen met namaak.
Spuiten was iets van een 400 euro dacht ik.
Wel al een jaar of 6 geleden.
Hier slechts 0,8mm. Stelt niets voor.

Had ik dit geweest dan had die hond mij likjes gegeven ipv in mijn hand te bijten.
Een hond weet razendsnel welk type persoon ie voor zich heeft.
En stop nu eens met al die frowns telkens ik post dat vreemde honden allemaal in koor met mij willen spelen en ik 0,00000 % bang ben van honden.
Hint: Ik ben al meermaals besprongen door honden die niet aan de lijn waren.
Vandaag voor het eerst sinds 27 februari! nog eens nat geworden. Ik ben benieuwd of ik dit jaar nog aan een langere streak geraak, ik betwijfel het![]()