Str8_6
Well-known member
Best dat het woord laadpaal er plots in verscheen want die kon gerust ook in het "uit de context" topic.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best dat het woord laadpaal er plots in verscheen want die kon gerust ook in het "uit de context" topic.![]()
Een coke-probleem zou dan wel vlug aan het ligt komen
Het licht er natuurlijk aan of het coke-probleem in Antwerpen hier beligt wordt of dat van Gent, want dan zouden de ligtjes van de Schelde wel opeens op een totaal andere manier beligt worden of scheinen.
Blame autocorrectie, heb dat vaak
. Als je ervoor een typefout schrijft, verbetert hij licht naar ligt. En dan krijg je dit als je niet goed herleeft...Dat is dus echt iets waar ik mij aan kan storen hé, niemand herleeft nog!!Blame autocorrectie, heb dat vaak. Als je ervoor een typefout schrijft, verbetert hij licht naar ligt. En dan krijg je dit als je niet goed herleeft...

Die reïncarnatie is niet populair meer, heDat is dus echt iets waar ik mij aan kan storen hé, niemand herleeft nog!!![]()
Mijn onderzoek zegt dat dat komt door de corona vaccins die de 12e dimensie blokkeren.Die reïncarnatie is niet populair meer, he
jawohl meine Herr!Ja maar dat stuk brug heeft een normale helling (is ook verboten voor fietsers)
Het was bewust in het Duits geschreven hoorjawohl meine Herr!

Tegenwoordig zijn het allemaal laatpalen, er moesten er al lang vele meer staan op de Vaederlandsche gront.Best dat het woord laadpaal er plots in verscheen want die kon gerust ook in het "uit de context" topic.
Het is ook naar het "uit de context" topic gegaan...Best dat het woord laadpaal er plots in verscheen want die kon gerust ook in het "uit de context" topic.

Die is nieuwM'n moeder verweette me dat eergisteren ook al, ik ben te beleefd en geduldig zelfs als de tijd dringt.
Argh jullie winnen, ik ga morgen eens langsgaan bij het secretariaat en zien of ik daar aan meer info geraakt want op de website vind je niks over de ombudspersoon. Enkel via Google een paar pdf's gevonden waar het woord "ombudspersoon" voorkomt maar niet wie of waar die zit.

Verwat uiteraardDie is nieuw![]()
Verwoot uiteraardDie is nieuw![]()
Banee, tis verwiet.Ik dacht dat het verweetigde was.
Banee, tis ver wiet.
Wat niet weed niet deert.Mag da zomaar van uw collega's?