Groot Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Niet echt een uit de context getrokken quote, maar ik vond hier wel de geschikte plaats voor deze post.
Ik heb altijd veel moeite gehad met grammatica, en één van mijn voornemens voor dit jaar is het verbeteren van mijn grammatica/spelling. Heel de week enorm zitten oefenen op die befaamde tussen n. Een basisregel, maar toch lastig.

Uiteindelijk vanochtend een hele resem aan oefeningen gemaakt en ik heb hem eindelijk onder de knie! Een fantastisch gevoel en uiteraard vanmiddag goed gevierd met een stapel pannekoeken. :love:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Niet echt een uit de context getrokken quote, maar ik vond hier wel de geschikte plaats voor deze post.
Ik heb altijd veel moeite gehad met grammatica, en één van mijn voornemens voor dit jaar is het verbeteren van mijn grammatica/spelling. Heel de week enorm zitten oefenen op die befaamde tussen n. Een basisregel, maar toch lastig.

Uiteindelijk vanochtend een hele resem aan oefeningen gemaakt en ik heb hem eindelijk onder de knie! Een fantastisch gevoel en uiteraard vanmiddag goed gevierd met een stapel pannekoeken. :love:
Da’s wel een hele lange setup voor zo een flauwe clou :unsure:
Hopelijk had ge wat zout voor op de pannenkoeken.
 
Meh jong bakkes gij. Sinds gij naar Nederland zijt vertrokken moogt gij helemaal geen taal-commentaar meer geven. Die mannen verliezen altijd het grote Nederlands dictee /!!!!
Eigenlijk al erg dat men hier een hollander mod gemaakt heeft
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Jama dat was gans sneaky en shit. Ik denk dat hij eerst mod is geworden, en dan pas is vertrokken.
We kunnen @Loser en @coldplayke (maar niet @Preske, nooit @Preske) veel kwalijk nemen - ik doe dat ook - maar dees is niet hun fout peins ik.
Eigenlijk kunnen we hier gewoon spreken van grootschalige fraude, misleiding, valsheid in geschrifte, corruptie en spionage door @recipe4hate
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan