Beter ASML kopen dan.Ik heb niet genoeg chips voor al die dips... Het weer, crypto, beurs...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter ASML kopen dan.Ik heb niet genoeg chips voor al die dips... Het weer, crypto, beurs...
Taco's schijnen wel te passen bij dips.Ik heb niet genoeg chips voor al die dips... Het weer, crypto, beurs...

Volgende week donderdag 8°C op 850HPa volgens ECMWF, er zijn lijntjes in het ensemble die voor 20°C gaan.
Steek die in een wicker man om de zon weer terug te krijgen!Alé een paar dagen mooi weer gehad en nu pakken ze dat weer af. Kan er niet meer tegen. Als ik een weerman in m'n handen krijg pits ik hem dood![]()
Het weer was beter met Frank Deboosere!Alé een paar dagen mooi weer gehad en nu pakken ze dat weer af. Kan er niet meer tegen. Als ik een weerman in m'n handen krijg pits ik hem dood![]()
Het weer was beter met Frank Deboosere!

Mooi, precies wat nodig is momenteel, een opdrogende bodem. Hoe minder neerslag er nu en de komende paar maanden valt, hoe beter de kans op een mooie zomer.Blijkbaar heeft het in Ukkel nog niet geregend in de hele maand maart tot nu toe, en veel regen wordt er ook niet verwacht.
Eerst dit koude weekend nog doorkomen en dan vanaf dinsdag terug feest precies
Ik weet dat het nog tot mei kan vriezen, maar die koude nachten ben ik nu ook wel beu precies.
Het was gisteren weliswaar mooi weer maar het voelde nog niet bepaald lente-achtig aan. Als je een beetje uit de wind en in de zon stond dan viel het wel mee.Eerst dit koude weekend nog doorkomen en dan vanaf dinsdag terug feest precies
Ik weet dat het nog tot mei kan vriezen, maar die koude nachten ben ik nu ook wel beu precies.
Neerslaghoeveelheden lijken me mee te vallen, en toch nog wat uren zon zo te zien. Maar zal ook wel regiogebonden zijn waarschijnlijk.Na het weekend terug naar af precies?