Herfst en winter 2023/24

Ritje Heusden-Zolder naar Neeroeteren: 1u40min voor 33km.
Dramatisch op de weg. Alles zat pot toe
Ik van Hasselt naar Neeroeteren. Ook zoiets. Ik denk een dikke 40 kilometer. Ik ben gelukkig om 15 uur mogen vertrekken van de directie, want tijdens het spitsuur zal het nog wel erger zijn geweest.

Ik heb mijn oprit sneeuwvrij gemaakt. Grote vraag is hoe snel hij terug dicht zal liggen :unsure:

DDSgpNa.png

Zie hier de sneeuwband van Normandië tot op de Duits/Poolse grens.

Zalig dagje, toch meer sneeuw gehad dan ik had verwacht, op de tuintafel uiteindelijk 13cm maar er lag nog wat van de dagen ervoor, denk dat er in totaal een dikke 10cm gevallen is vandaag regio Genk.

15 cm in Heverlee, een fietskar met 20 kg kind erin voortduwen was allerminst een sinecure
:crazy:

Wij zijn gisteren zo om de 2 jongens geweest na de woensdagopvang. We dachten dat ze een sneeuwwandeling wel leuk zouden vinden maar toch veiligheidshalve de fietskar mee als onze jongste moe zou worden, en om de schooltassen ook in te steken. Ik was blij dat we thuis waren :lol:

De jongste had echt geen zin in sneeuw dus ook daar 18kg kind en 2 schooltassen te versleuren.

Hopelijk vandaag niet te veel smelt zodat er dit weekend ook nog wat overschiet van de sneeuw. Ik moet nu werken en kan er enkel van de middagpauze en 's avonds van genieten. Kon me toch niet inhouden om nog eens te gaan wandelen 's avonds in de sneeuw.

Aan de oostkust vanmorgen tijdelijk 1cm, intussen +2° en alles weer weg.

Zitten nog wat buitjes aan te komen zo te zien maar te warm om te blijven liggen dus wss. ook gewoon sneeuwregen.

Hier valt er vandaag veel sneeuw, maar het blijft niet liggen nu blijkbaar wel. :unsure: Er is zelfs al zonneschijn... geweest. :(

Terug
Bovenaan