Ik heb de indruk dat men daar ook niet veel geen controle meer op doet.Ik heb gestrooid, en de Duitse deelstaatambassade wat verder in de straat ook (uiteraard, Deutsche Grüntlichkeit). Het wijkcommissariaat daarentegen, of alle restaurants...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de indruk dat men daar ook niet veel geen controle meer op doet.Ik heb gestrooid, en de Duitse deelstaatambassade wat verder in de straat ook (uiteraard, Deutsche Grüntlichkeit). Het wijkcommissariaat daarentegen, of alle restaurants...
Ik van Hasselt naar Neeroeteren. Ook zoiets. Ik denk een dikke 40 kilometer. Ik ben gelukkig om 15 uur mogen vertrekken van de directie, want tijdens het spitsuur zal het nog wel erger zijn geweest.Ritje Heusden-Zolder naar Neeroeteren: 1u40min voor 33km.
Dramatisch op de weg. Alles zat pot toe
Ik was net sneller thuis dan anders.Ritje Heusden-Zolder naar Neeroeteren: 1u40min voor 33km.
Dramatisch op de weg. Alles zat pot toe
15 cm in Heverlee, een fietskar met 20 kg kind erin voortduwen was allerminst een sinecure
![]()
In den Belliard rijden we alleen met de auto hé, wie wandelt er daar nu!Slechts 3x gevallen op 400m Belliardstraat. Brusselse voetpaden zijn perfect ijsvrij!
![]()