Shooter PC PS5 Helldivers 2

Pff, ik speel nu een 3tal dagen en heb nog geen enkele keer met iemand kunnen spelen.
Speel telkens alleen, maar is toch pittig met momenten.

Ik kan gewoon niks joinen.
Het rare is, als ik aan die wereldbol sta blijft alles op nul staan.
Van hoeveel helldivers er online zijn en zo.

Zo is de fun er wel snel af.
PS5 versie ?
Blijkbaar is er een bug dat ervoor zorgt dat quickplay niet werkt, voor de PC is het ondertussen verholpen voor PS5 nog niet.
Dit waren de nieuwe patchnotes:
🔧 Fixes
  • Fixed crash when replicating ragdoll momentum.
  • Fixed crash when replicating destructions.
  • Fixed crash when displaying the mission end rewards.
  • Resolved a 100% block issue for quickplay matchmaking on PC
  • Tuned extract civilian mission difficulty.
  • Improved the way that we handle platform authentication to avoid things like the black screen issue at startup.
  • Improvements to our client > backend communication for better backend performance.
  • Implemented an automatic retry mechanism to quickplay.
  • Added proper login error message for error "10002038.”
🧠 Known Issues
These are issues that were either introduced by this patch and are being worked on, or are from a previous version and have not yet been fixed.
  • Login rate limiting when many are logging in at the same time.
  • Players can become disconnected during play.
  • Rewards and other progress may be delayed or not attributed.
  • Various UI issues may appear when the game interacts with servers.
  • Pick-up of certain objects in-game may cause characters to freeze in place for an extended period of time.
  • Other unknown behaviors may occur.
  • Japanese VO is missing from intro cutscene and Ship TV.
  • Armor values for light/medium/heavy armor do not currently function as intended.
  • PS5 players may still be unable to use quickplay.
Heb deze avond slechts 2 minuten moeten wachten om binnen te geraken. Kwaliteit van de random groeps was wel wat minder, veel teamkills. Maar na 4tal potjes toch een deftig team gevonden dat samenbleef. Zo nog een 5 tal potjes in sneltempo afgewerkt.
 
Last Epoch is vandaag uitgekomen bijna 300K kijkers op twitch dus wrs veel volk dat ook speelt mss is de druk wat eraf voor Helldivers
 
Vandaag na het werk dan toch met een paar teams van randoms kunnen spelen en ben verkocht :love: .
Totaal andere dimensie dan alleen spelen.
 
Sinds gisteren inderdaad ook hier geen problemen meer om in te loggen.
Eindelijk eens met 2 vrienden gespeeld, en goed geamuseerd!

Bij toeval ontdekt dat we common samples het beste kunnen farmen door die korte 'defend' missies te voltooien.
Als alle mobs dood zijn heb je meestal nog voldoende tijd om alle samples in de map te verzamelen vooraleer je vliegtuig vertrekt.

En zoals bij Helldivers I gaan we waarschijnlijk ook bij deze voor de platinum :love:
 
Vanop de wereldkaart kan je ook andere joinen. Je ziet bij de missies ofwel 0 en anders 1/4, 2/4, ... die kan je dan joinen.
 
Ja, ze hebben het op een paar dagen toch volledig opgelost gekregen. Nu de daily's nog terug se en ik ben helemaal content :)
 
Terug
Bovenaan