Shooter PC PS5 Helldivers 2

Zie daar veel negatieve stream reviews rond, wat is daar zo slecht aan eigenlijk ?
Een incompetente anti cheat met ietwat teveel authoriteit over uw systeem. Ze hadden simpelweg "Easy Anti Cheat" kunnen nemen of iets anders met een betere geschiedenis. De launch op PC loopt alvast allesbehalve vlekkeloos, maar voorlopig lijkt het grotendeels hun eigen fout te zijn.
 
Een incompetente anti cheat met ietwat teveel authoriteit over uw systeem. Ze hadden simpelweg "Easy Anti Cheat" kunnen nemen of iets anders met een betere geschiedenis. De launch op PC loopt alvast allesbehalve vlekkeloos, maar voorlopig lijkt het grotendeels hun eigen fout te zijn.
Tis niet alleen op PC blijkbaar werkte de machtmaking niet gisteren waardoor de game geen squads kon maken. Je kon wel zelf squads maken via uw vrienden. PS spelers hadden dezelfde probleem.
Speel zelf op pc heb een paar missies gisteren alleen gespeeld. Is wel fun.
 
Dit gaat zo'n spel zijn dat je best even tijd geeft voor bugs en launchproblems op te lossen en om meer content toe te voegen.
Ziet er verder wel rauwe fun uit, zonder teveel zever errond en dat mag wel eens. Die friendly fire maakt het wss ook te die hard om het grote volk aan te trekken.
 
Laatst bewerkt:
Dit gaat zo'n spel zijn dat je best even tijd geeft voor bugs en launchproblems op te lossen en om meer content toe te voegen.
Ziet er verder wel rauwe fun uit, zonder teveel zever errond en dat mag wel eens. Die friendly fire maakt het wss ook te die hard om het grote volk aan te trekken.
Die friendly fire zat in de eerste game ook.
Of als je teamgenoot respawnt en je let niet goed op, kreeg je die capsule op je kop.
 
De game is echt magnifiek, de bug planeten geven een starship troopers feel, de co-op met andere spelers gaat perfect, je moet wel veel connecten omdat de co-op niet altijd goed werkt als hij verbinding moet maken met de host speler maar tis niet dat je minuten moet wachten.
de game-loop blijft wel hetzelfde, naar een planeet gaan en de objectives halen maar voor 1 of andere reden blijft het leuk.

Er zit een battlepass in en een premium battlepass, de premium kan je gewoon unlocken na x-aantal uur spelen, en de ingame credits kan je gewoon verdienen via de gewone en premium battlepass.
het is de meest "ethische" battlepass die ik tot nu toe in een game heb gezien.

Van het weekend waren er problemen met de servers omdat de devs niet dachten dat het zo populair ging zijn dus connectie problemen en problemen dat missies geen rewards gaven maar tis nu opgelost.

Game is good.
 
We vinden die Table voor missies niet echt overzichtelijk.

Is er voorbeeld een begin en eind missie of is dat allemaal random?

Kan je een verhaal volgen met filmkes bijvoorbeeld? Of niets van story in?
 
Er is inderdaad geen verhaal. Op de war table kan je 3 stukken zien met planeten 1 planeet is al liberated Heeth die kan je niet meer spelen nu zit men Ace’s Ventura te doen, eenmaal die gedaan is kunnen we planeten doen op het 2de stuk enz verder. Iedereen over de hele wereld speelt zo.
Elke missie heeft 3 aparte missies om zo bij te dragen aan de bevrijding van de planeet.

Deze stukken die nu worden gespeeld zijn de bugs de vijanden. Aan de andere kant van de war map zitten een soort robots/androids als vijanden en er is nog een derde factie.
 
De standaard coop gameplay vereist toch basic communicatie en dat vind ik met randoms toch altijd wat dubbel. Eigenlijk heb ik op een rustige gameavond zelden zin in een gesprek met een random Amerikaan waar je op de achtergrond zijn vrouw hoort schreeuwen. Maar met vrienden moet deze wel echt top zijn.
 
Ik lees overal van connection issues etc. Wil deze wel oppikken, maar zou dan wachten tot de servers stabieler zijn, en ik effectief met mn maten in een party kan zonder al te veel miserie. Is dat al wat beter nu? Zou op PS5 spelen trouwens :)
 
De standaard coop gameplay vereist toch basic communicatie en dat vind ik met randoms toch altijd wat dubbel. Eigenlijk heb ik op een rustige gameavond zelden zin in een gesprek met een random Amerikaan waar je op de achtergrond zijn vrouw hoort schreeuwen. Maar met vrienden moet deze wel echt top zijn.
Meh, niet echt bij deze, ik speel met randoms en tis gewoon goed, je hebt niet echt communicatie nodig, men tagt op de map naar waar men gaat, en de helldiver zegt standaard dingen als hij een grote wapen gaat inzetten ik heb niet echt de nood gehad om te communiceren.
Ik lees overal van connection issues etc. Wil deze wel oppikken, maar zou dan wachten tot de servers stabieler zijn, en ik effectief met mn maten in een party kan zonder al te veel miserie. Is dat al wat beter nu? Zou op PS5 spelen trouwens :)
Servers zijn vrij stabiel, maar omdat het spel populair is ga je een paar keer op quickplay moeten drukken voor je een game joined, er zijn zo veel spelers dat de squads van 4 man vrij vlug vol geraken, vlugger dan dat uw pc met de servers kan communiceren.
éénmaal je de squad joined zijn er geen issues meer. ik heb sinds de release zeer weinig issues gehad met servers.
 
Meh, niet echt bij deze, ik speel met randoms en tis gewoon goed, je hebt niet echt communicatie nodig, men tagt op de map naar waar men gaat, en de helldiver zegt standaard dingen als hij een grote wapen gaat inzetten ik heb niet echt de nood gehad om te communiceren.

Ik heb nog maar paar missies gedaan dus iedereen op mijn level (inclusief mezelf) is nog noob. Ik ben al meerdere matchen moeten quitten omdat niemand wist dat je uw gestorven teammates zelf moet terughalen of omdat niemand weet hoe de missie (zoals richten van zendmast) werkt. Eens ingewerkt, is communicatie inderdaad veel minder nodig, dar ben ik van overtuigd.
 
Laatst bewerkt:
 
Terug
Bovenaan