Ah met de Ferrari kan hij wel zelf rijden...In dit geval gaat het om Erik Saelens. Die zijn bedrijf werkt(e) de branding uit voor Brussels Airport. Die kwam ofwel met de A8 en chauffeur ofwel met zijn Ferrari.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah met de Ferrari kan hij wel zelf rijden...In dit geval gaat het om Erik Saelens. Die zijn bedrijf werkt(e) de branding uit voor Brussels Airport. Die kwam ofwel met de A8 en chauffeur ofwel met zijn Ferrari.
En al helemaal niemand in dienst om met die nagel aan uw gat te krabben!Eigenlijk triestig.. Wat een pauperforum. En maar de grote Jan afgeven in het brutoloon topic terwijl er geen 1 een nagel heeft om aan zijn gat te krabben.
Jamaar ne mens moet keuze's maken he, twas een privechauffeur of onderhoud en nieuwe banden. En dan nog eens een onderhoud en nieuwe banden want wie zegt dat ze dat onderhoud wel gedaan hebben in de garage en die banden wel degelijk nieuw zijn.Eigenlijk triestig.. Wat een pauperforum. En maar de grote Jan afgeven in het brutoloon topic terwijl er geen 1 een nagel heeft om aan zijn gat te krabben.
Wat een gefrustreerd mannetje ben jij.Privéchauffeur vinden die met een 7 reeks wilt rondrijden wordt in dat wereldje dan ook vierkant uitgelachen, ge vraagt hier eigenlijk of niemand hier een kapitein kent om met uw jacht te varen en dan met een rubber opblaasbootje afkomen. Dus ge snapt toch dat de meesten dan belachelijk reageren? Best uw vraag stellen in de vorm van een zoekertje op de facebook van uw plaatselijke gemeente. Succes!
Of weldegelijk 4 dezelfde.Jamaar ne mens moet keuze's maken he, twas een privechauffeur of onderhoud en nieuwe banden. En dan nog eens een onderhoud en nieuwe banden want wie zegt dat ze dat onderhoud wel gedaan hebben in de garage en die banden wel degelijk nieuw zijn.
Kijk eens naar post 5.3 pagina's verder en nog altijd niemand met privé chauffeur
Jamaar, een prive chauffeur goed en wel maar gij telt niet gezien ge een affaire hebt met uw chauffeur en ze dus niet meer prive is.Kijk eens naar post 5.
Zoals ik daar dus al zei, ik heb een privé chauffeur.
Voert mij overal naartoe op elk moment van de dag.
Voert mij naar mijn werk en haalt mij ook op.
Hoe doet gij dat dan eigenlijk? “Zeg chauffeur, breng mij eens naar het hoerenkot.”Kijk eens naar post 5.
Hoe doet gij dat dan eigenlijk? “Zeg chauffeur, breng mij eens naar het hoerenkot.”
Dus gij moet nog werken ofwa? Plebs.Kijk eens naar post 5.
Leuke regeling, maar laten we eerlijk zijn, uw vrouw in de driver's seat is niet hetzelfde als een privéchauffeur.Kijk eens naar post 5.
En wat is het verschil dan volgens u?Leuke regeling, maar laten we eerlijk zijn, uw vrouw in de driver's seat is niet hetzelfde als een privéchauffeur.
Die doet zijn werk in stilte en rijdt niet verkeerd.En wat is het verschil dan volgens u?
Wat zou een privéchauffeur mij meer kunnen bieden?

Het voornaamste lijkt me dat je niet samen met je vrouw kan afgezet worden aan de opera zonder op een pauper te lijkenEn wat is het verschil dan volgens u?
Wat zou een privéchauffeur mij meer kunnen bieden?