Heeft er iemand hier een privechauffeur?

Heb een klant die een volledig ingerichte mercedes V~klasse heeft als mobiel kantoor. Die werkt dus effectief en redelijk luxueus terwijl een chauffeur hem rondbrengt.

In belgie rond de kerk rijdt hij wel zelf met diverse dikke bakken.

Een maat van me doet dat als bij jobke voor zijn baas. Ze bellen hem dan soms in het weekend als ze ergens in Knokke zitten.

Dan gaat hij naar hun huis achter de Porsche of 1 van zijn andere dikke bakken om hen op te halen.

Privéchauffeur vinden die met een 7 reeks wilt rondrijden wordt in dat wereldje dan ook vierkant uitgelachen, ge vraagt hier eigenlijk of niemand hier een kapitein kent om met uw jacht te varen en dan met een rubber opblaasbootje afkomen. Dus ge snapt toch dat de meesten dan belachelijk reageren? Best uw vraag stellen in de vorm van een zoekertje op de facebook van uw plaatselijke gemeente. Succes!

Eigenlijk triestig.. Wat een pauperforum. En maar de grote Jan afgeven in het brutoloon topic terwijl er geen 1 een nagel heeft om aan zijn gat te krabben.

Eigenlijk triestig.. Wat een pauperforum. En maar de grote Jan afgeven in het brutoloon topic terwijl er geen 1 een nagel heeft om aan zijn gat te krabben.
Jamaar ne mens moet keuze's maken he, twas een privechauffeur of onderhoud en nieuwe banden. En dan nog eens een onderhoud en nieuwe banden want wie zegt dat ze dat onderhoud wel gedaan hebben in de garage en die banden wel degelijk nieuw zijn.

Privéchauffeur vinden die met een 7 reeks wilt rondrijden wordt in dat wereldje dan ook vierkant uitgelachen, ge vraagt hier eigenlijk of niemand hier een kapitein kent om met uw jacht te varen en dan met een rubber opblaasbootje afkomen. Dus ge snapt toch dat de meesten dan belachelijk reageren? Best uw vraag stellen in de vorm van een zoekertje op de facebook van uw plaatselijke gemeente. Succes!
Wat een gefrustreerd mannetje ben jij.

Jamaar ne mens moet keuze's maken he, twas een privechauffeur of onderhoud en nieuwe banden. En dan nog eens een onderhoud en nieuwe banden want wie zegt dat ze dat onderhoud wel gedaan hebben in de garage en die banden wel degelijk nieuw zijn.
Of weldegelijk 4 dezelfde.

Kijk eens naar post 5.
Zoals ik daar dus al zei, ik heb een privé chauffeur.
Voert mij overal naartoe op elk moment van de dag.
Voert mij naar mijn werk en haalt mij ook op.
Jamaar, een prive chauffeur goed en wel maar gij telt niet gezien ge een affaire hebt met uw chauffeur en ze dus niet meer prive is.

Kijk eens naar post 5.
Zoals ik daar dus al zei, ik heb een privé chauffeur.
Voert mij overal naartoe op elk moment van de dag.
Voert mij naar mijn werk en haalt mij ook op.
Hoe doet gij dat dan eigenlijk? “Zeg chauffeur, breng mij eens naar het hoerenkot.”

Terug
Bovenaan