Handen klimaat

Droge of moist handen?


  • Totaal aantal stemmers
    19
Droge handen. En hopelijk is het handjesschudden nu definitief begraven, wat een vieze gewoonte was dat eigenlijk.
Ach kom nu, als je daarbij gaat stil staan kan je ook beter nooit nog een deurklink vastnemen, naar een publieke wc gaan, op restaurant gaan eten, naar de cinema gaan, ... Ik vond een hand geven gewoon een teken van beleefdheid en dat is nu nog altijd awkward dat het weg is.

On topic: in de winter droge handen, in de zomer een natuurlijk olielaagje.
 
Droge handen. En hopelijk is het handjesschudden nu definitief begraven, wat een vieze gewoonte was dat eigenlijk. Elke ochtend bij je aankomst op het werk wist je al: die heeft chronisch klamme plakpoten, die heeft al uitgebreid in z'n neus zitten peuteren en in z'n gore zakdoek zitten snuiten, die andere loopt de wc buiten zonder z'n handen te wassen, ... :puke:

Stoppen met handjesschudden en anderhalve meter afstand is het enige goede wat covid met zich mee heeft gebracht. Mag wat mij betreft altijd zo blijven hoor.👀
 
Droge handen. En hopelijk is het handjesschudden nu definitief begraven, wat een vieze gewoonte was dat eigenlijk. Elke ochtend bij je aankomst op het werk wist je al: die heeft chronisch klamme plakpoten, die heeft al uitgebreid in z'n neus zitten peuteren en in z'n gore zakdoek zitten snuiten, die andere loopt de wc buiten zonder z'n handen te wassen, ... :puke:

Ach kom nu, als je daarbij gaat stil staan kan je ook beter nooit nog een deurklink vastnemen, naar een publieke wc gaan, op restaurant gaan eten, naar de cinema gaan, ... Ik vond een hand geven gewoon een teken van beleefdheid en dat is nu nog altijd awkward dat het weg is.

On topic: in de winter droge handen, in de zomer een natuurlijk olielaagje.
Jullie hebben beiden een punt, handjesschudden op het werk werd bij mij sowieso gevolgd door een toiletbezoek om mijn handen te wassen.
Maar bij klanten mis ik toch dat teken van beleefdheid, het doet soms veel om toch eens een goede handdruk te kunnen geven.
Maar zoals straddle zegt, dan moet je al die andere dingen zeker ook niet doen.
Enigste les dat je hier moet uit meenemen is dat je gewoon altijd een busje alcoholgel bij de hand hebt als je er een probleem met hebt.

Zelfde met @TRUMP ik heb nog nooit een winkelkar ontsmet, ik ga mij daar echt niet bezig houden.
Eenmaal ik die kar terug gezet heb en in de wagen zit ga ik mijn handen ontsmetten, opgelost.

ontopic: in de winter/koude dagen barsten mijn handen steevast, zo droog als schuurpapier dan tot bloedens toe.
Dus dan komt er veel handcreme aan te pas, enkel savonds want ik kan die vettigheid niet af tijdens het werk.
Nu gewoon zachte/"normale" handen, weer/temperatuur heeft echt veel impact bij mij.
 
Terug
Bovenaan