Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hades

Steam was ook early acces, normaal als jullie voor plat zouden gaan zou het sneller moeten speel ook op hell mode.

De hidden aspect van het zwaard is ook wel leuker zkr wnr je hamer special 2xhit met boons van bepaalde goden zat ik aan 800 dps per special.
 
Ik heb als eerste de Aspect of Chaos van de Shield of Chaos wat geupgrade. Na bull rush smijt je dan een aantal schilden met de special. Dat veranderde de gameplay ervan subtiel, moest even wennen om de techniek wat onder de knie te krijgen, maar met de juiste build doe ik daarmee enorme schade en vlieg ik redelijk op mijn gemak doorheen de meeste kamers. Alleen lijkt het vooral effectief te zijn tegen meerdere vijanden ineens, dus tegen de bazen valt het tegen... 2x bij Hades gestorven tijdens een 2 heat run. Ben aan't sparen voor nog een extra death defiance.
 
Ik heb als eerste de Aspect of Chaos van de Shield of Chaos wat geupgrade. Na bull rush smijt je dan een aantal schilden met de special. Dat veranderde de gameplay ervan subtiel, moest even wennen om de techniek wat onder de knie te krijgen, maar met de juiste build doe ik daarmee enorme schade en vlieg ik redelijk op mijn gemak doorheen de meeste kamers. Alleen lijkt het vooral effectief te zijn tegen meerdere vijanden ineens, dus tegen de bazen valt het tegen... 2x bij Hades gestorven tijdens een 2 heat run. Ben aan't sparen voor nog een extra death defiance.
Toen ik je comment begon te lezen dacht ik meteen, "jup, zeer sterk voor AOE in rooms, maar Hades...." Wat deze run wel kan afmaken is de Ares Boons die je Special Doom damage geven + Doom doen stacken bij meerdere hits. Als je dan hades kan raken met meerdere schilden tegelijk gaat die Doom hit heel hoog zijn elke keer, zeker in combo als je ook de Ares boon hebt waarbij de Doom damage me 60% omhoog gaat maar wel 0.5 sec langer duurt. Dat boost niet alleen de damage, maar je kan nog meer stacks toe voegen, die ook allemaal boosten.
 
Denk dat het zal gaan tijd worden dak die eerste 10 clears binnen heb dak die heat levels kan gaan beginnen doen xD
241010127_344444020711171_587308532905044691_n.jpg
 
Eeeen 6 op 6, beetje teleurgesteld wel met die 10de run.

Ik had net een super lastige run achter de rug die ik op het einde nog helemaal heb kunnen recht trekken en sterk maken, keek dus neig uit naar de fight met Hades om te zien of mijn build toch nog gelukt was of niet. Maar bij je 10de clear is er geen fight... dus ik heb niet kunnen testen of het nu allemaal goed was of niet :S

241005028_1021972258570715_4074909967838451664_n.jpg
 
Eeeen 6 op 6, beetje teleurgesteld wel met die 10de run.

Ik had net een super lastige run achter de rug die ik op het einde nog helemaal heb kunnen recht trekken en sterk maken, keek dus neig uit naar de fight met Hades om te zien of mijn build toch nog gelukt was of niet. Maar bij je 10de clear is er geen fight... dus ik heb niet kunnen testen of het nu allemaal goed was of niet :S

241005028_1021972258570715_4074909967838451664_n.jpg
Awesome! Ik heb net ook mijn tiende run gecleared, was ook meteen de eerste succesvolle 3 heat run. En ook eindelijk een vis in de laatste area kunnen vangen, eerste die ik daar tegen kwam!
 
Als ik dit hier allemaal lees... Ik ben net voor de eerste keer voorbij de 3e baas geraakt, na een twintigtal runs 🤣
 
Awesome! Ik heb net ook mijn tiende run gecleared, was ook meteen de eerste succesvolle 3 heat run. En ook eindelijk een vis in de laatste area kunnen vangen, eerste die ik daar tegen kwam!
Nice nice! Kheb besloten eerst keer wat anders te spelen nu en derna ga ik eens wat heat runs beginnen doen voor meer aspects te unlocken etc en Keepsakes te levelen etc etc. Tis een top spelke!
 
Door deze thread ook terug begonnen met de game. Eerst een vrij zwakke run met de hidden aspect van Varatha (moet nog wat zoeken hoe ik daar het best mee speel), maar dan daarna ineens Hades 2x achter elkaar neer (Bow en Twin Fists). Dat is al meer dan daarvoor 😂.
 
Eens je de game hebt uitgespeeld en je start opnieuw moet je heat al dan niet activeren. Is dat nodig? Zinvol?
Ik was daar direct mee begonnen, maar voor mij deed dat niks goed aan de progressie. Sinds mij vernieuwde start, ben ik zonder heat aan het spelen en al 2x voorbij Hades zonder echt grote problemen.
 
Eens je de game hebt uitgespeeld en je start opnieuw moet je heat al dan niet activeren. Is dat nodig? Zinvol?
Als je gewoon graag het verhaal wilt zien kan je perfect zonder spelen. Wil je graag meer weapon aspects unlocken + levelen dan zal je heats moeten clearen voor de bounties/materials ook krijg je er die goed zijn voor andere zaken. Voor de eerste heat levels kan je nig dingen nemen die het niet veel moeilijker maken zoals de timer van 9 min per level das echt genoeg tijd 36 min of dat vijanden een eerst hit niet damaged. Dat valt ook best mee, zeker bij bosses. Etc etc...
 
Oke merci voor de tips :) Blijft een tof spelletje. In het begin had ik zoiets van damm weer dood en weer dat zelfde level opnieuw maar dat gevoel/idee blijft niet zo en dat maakt het keer op keer interessant. Best wel een goed vernieuwend concept.
 
Best wel een goed vernieuwend concept.
Is eigenlijk niet zo heel nieuw. Maar het is wel de eerste game die er in slaagt het heel casual te maken en het op een leuke manier te brengen in de vorm van een verhaal. Dat is wel uniek en wat vernieuwender, is ook waarom het meer mensen aan spreekt.
 
Terug
Bovenaan