Haartransplantatie

gaaast, nie slim.

Ik had ook wel hoofdpijn eerste dag… heb er toch 2 moeten nemen. Maar op zich viel het mee tegenover die andere gast die ze behandeld hadden. Dag nadien zei hij dat hij echt ongelofelijke hoofdpijn had en dafalgan zelfs niet hielp.

Had ook last van ongemakkelijkheid ma da was puur door de stress/emotie.

Trouwens mijn haarlijn is links ook precies ietske hoger ze. Zou u daar geen zorgen in maken, een gezicht is gewoon ook niet symmetrisch…
Ik was ook bang dat ze te hoog was algemeen maar het is echt natuurlijk zo.
Nu 2 weken doorbijten…….

Dan genieten van de haartjes en de haarlijn die je ziet, om daarna weer te wenen omdat ze weer uitvallen haha. En dan maanden geduld :/

Mocht ge het zien zitte, wil wel wat fotos zien anders. Eventueel prive…

gaaast, nie slim.

Ik had ook wel hoofdpijn eerste dag… heb er toch 2 moeten nemen. Maar op zich viel het mee tegenover die andere gast die ze behandeld hadden. Dag nadien zei hij dat hij echt ongelofelijke hoofdpijn had en dafalgan zelfs niet hielp.

Had ook last van ongemakkelijkheid ma da was puur door de stress/emotie.

Trouwens mijn haarlijn is links ook precies ietske hoger ze. Zou u daar geen zorgen in maken, een gezicht is gewoon ook niet symmetrisch…
Ik was ook bang dat ze te hoog was algemeen maar het is echt natuurlijk zo.
Nu 2 weken doorbijten…….

Dan genieten van de haartjes en de haarlijn die je ziet, om daarna weer te wenen omdat ze weer uitvallen haha. En dan maanden geduld :/

Mocht ge het zien zitte, wil wel wat fotos zien anders. Eventueel prive…
Ben naar de buren gelopen uiteindelijk voor paracetamol en dat was na mijn HT de beste beslissing dat ik heb gemaakt

Zal sebiet fotos privé sturen

Ben naar de buren gelopen uiteindelijk voor paracetamol en dat was na mijn HT de beste beslissing dat ik heb gemaakt

Zal sebiet fotos privé sturen
Als je het ziet zitten wil ik ook wel graag voor en na foto’s.
Haaruitval is toch ook iets dat al jaren aan mijn zelfzekerheid knabbelt.

Vermijd je om buiten te komen? Als in: vooraf voldoende eten en drinken etc in huis eerste week/weken om niet onnodig onder de mensen te moeten komen?

Vermijd je om buiten te komen? Als in: vooraf voldoende eten en drinken etc in huis eerste week/weken om niet onnodig onder de mensen te moeten komen?
Ja heb voldoende boodschappen gekocht want ik woon boven winkel en ben gewoon om elke dag naar beneden te gaan. Zeker de eerste twee dagen, ik heb nog verband op mijn hoofd dat er morgen denk ik zal afgaan bij eerste wasbeurt.

Denk vanaf woensdag dat ik een pet ga aandoen en terug naar de winkel ga gaan.

Ik wil zelfs koppig en ongeduldig zijn en zondag mijn wedstrijd meespelen, eventueel met een hoofdband 🥺 kga dat morgen is vragen.

Oei, dacht dat een pet en sport enzo zeker een maand vermeden moest worden.
Grafts zitten pas vast na 10 dagen. Ik zou dat toch echt niet doen..
Zweet is al niet goed, stel u voor dat iets of iemand uw hoofd raakt… al dat geld in’t water

Ik had voornamenijk jeuk op de donorarea.
En idd wenkbrauwen fronsen was een helse pijn die eerste dagen :p

Oei, dacht dat een pet en sport enzo zeker een maand vermeden moest worden.
Grafts zitten pas vast na 10 dagen. Ik zou dat toch echt niet doen..
Zweet is al niet goed, stel u voor dat iets of iemand uw hoofd raakt… al dat geld in’t water

Ik had voornamenijk jeuk op de donorarea.
En idd wenkbrauwen fronsen was een helse pijn die eerste dagen :p
In de info dat ze meegaven stond dat ik al mocht licht sporten deze week en een pet na 5 dagen, ‘k ga sowieso zeker navragen morgen.

U mag na 2 dagen weer licht inspannen en kan daarna het sporten (fitness hardlopen etc) opbouwen. Na 10 dagen mag u weer op volle kracht sporten. Bij intensievere sporten zoals voetbal minimaal 4 weken.

Wel beu dat er veel verschillende meningen online zijn. Ik doe wel geen contactsport, tenzij we voor de bal springen.

Iedere clinic is daar precies wel wa anders in….

Maar tis wel een feit da grafts pas vastzitten na 10 dagen. En minste druk op uw hoofd kan al grafts disloceren.

Als ge een paar duizend euro hebt gelegd voor iets dat nog tientallen jaren gaat meegaan zou ik liever nen dag te lang dan nen dag te kort wachten :unsure:

Sporten mag pas na drie tot 4 weken normaal.

Daarnaast slaap je vaak zo slecht in het begin dat je amper energie hebt doorheen de dag.

We hadden een collega hier die in Turkije een transplantatie had ondergaan. Kwam kort erna gewoon werken en was er open over. Geen enkele collega had er grappige opmerkingen over ofzo, enkel maar vragen hoe het was enzo.

Openheid erover kan alleen maar goed zijn lijkt me en misschien een inspiratie voor andere om het ook te laten doen.
Een transplantatie kan toch enorm bevorderend zijn voor iemand zijn zelfbeeld en dat is iets dat we alleen maar kunnen steunen.

Haha, alcohol mocht hier ook niet tot een week na de ingreep dacht ik. Omdat dat tot nabloedingen kon leiden.

Als ge een rugslaper zijt hebde wel geluk imo. Ik ben een buikslaper xd da was een ramp.

Openheid erover kan alleen maar goed zijn lijkt me en misschien een inspiratie voor andere om het ook te laten doen.
Een transplantatie kan toch enorm bevorderend zijn voor iemand zijn zelfbeeld en dat is iets dat we alleen maar kunnen steunen.

Ja natuurlijk! Maar ik had het eerder over die eerste dagen waarin je toch liever niemand tegenkomt die je niet hoeft tegen te komen3 gezicht wat gezwollen etc.

Openheid omtrent haartransplantaties vind ik top, zeker ook geholpen door bekende koppen die er openlijk voor uitkomen.
Als het kan, waarom niet.

Ik denk er zelf ook aan, en heb dit ook al aan mensen gezegd. En iedereen zegt; gewoon doen.

Terug
Bovenaan