Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag moet ik terug voor te wassenEn vanavond recht slapen?
Wanneer mag je nu uw haar wat afwassen ?

Ben naar de buren gelopen uiteindelijk voor paracetamol en dat was na mijn HT de beste beslissing dat ik heb gemaaktgaaast, nie slim.
Ik had ook wel hoofdpijn eerste dag… heb er toch 2 moeten nemen. Maar op zich viel het mee tegenover die andere gast die ze behandeld hadden. Dag nadien zei hij dat hij echt ongelofelijke hoofdpijn had en dafalgan zelfs niet hielp.
Had ook last van ongemakkelijkheid ma da was puur door de stress/emotie.
Trouwens mijn haarlijn is links ook precies ietske hoger ze. Zou u daar geen zorgen in maken, een gezicht is gewoon ook niet symmetrisch…
Ik was ook bang dat ze te hoog was algemeen maar het is echt natuurlijk zo.
Nu 2 weken doorbijten…….
Dan genieten van de haartjes en de haarlijn die je ziet, om daarna weer te wenen omdat ze weer uitvallen haha. En dan maanden geduld :/
Mocht ge het zien zitte, wil wel wat fotos zien anders. Eventueel prive…
Als je het ziet zitten wil ik ook wel graag voor en na foto’s.Ben naar de buren gelopen uiteindelijk voor paracetamol en dat was na mijn HT de beste beslissing dat ik heb gemaakt
Zal sebiet fotos privé sturen
denk minder, maar is er nog altijd. Voornamelijk voorhoofd. Als ik frons dan voel ik het trekkenHoe ist met de zwelling?![]()

Ja heb voldoende boodschappen gekocht want ik woon boven winkel en ben gewoon om elke dag naar beneden te gaan. Zeker de eerste twee dagen, ik heb nog verband op mijn hoofd dat er morgen denk ik zal afgaan bij eerste wasbeurt.Vermijd je om buiten te komen? Als in: vooraf voldoende eten en drinken etc in huis eerste week/weken om niet onnodig onder de mensen te moeten komen?
kga dat morgen is vragen.
In de info dat ze meegaven stond dat ik al mocht licht sporten deze week en een pet na 5 dagen, ‘k ga sowieso zeker navragen morgen.Oei, dacht dat een pet en sport enzo zeker een maand vermeden moest worden.
Grafts zitten pas vast na 10 dagen. Ik zou dat toch echt niet doen..
Zweet is al niet goed, stel u voor dat iets of iemand uw hoofd raakt… al dat geld in’t water
Ik had voornamenijk jeuk op de donorarea.
En idd wenkbrauwen fronsen was een helse pijn die eerste dagen![]()
U mag na 2 dagen weer licht inspannen en kan daarna het sporten (fitness hardlopen etc) opbouwen. Na 10 dagen mag u weer op volle kracht sporten. Bij intensievere sporten zoals voetbal minimaal 4 weken.
We hadden een collega hier die in Turkije een transplantatie had ondergaan. Kwam kort erna gewoon werken en was er open over. Geen enkele collega had er grappige opmerkingen over ofzo, enkel maar vragen hoe het was enzo.Vermijd je om buiten te komen? Als in: vooraf voldoende eten en drinken etc in huis eerste week/weken om niet onnodig onder de mensen te moeten komen?
Enkel deze nacht was het minder, maar anders heb ik eigenlijk goed geslapen. Ben sowieso een rugslaper dus dat hielp mssSporten mag pas na drie tot 4 weken normaal.
Daarnaast slaap je vaak zo slecht in het begin dat je amper energie hebt doorheen de dag.
S'avonds 8 flesjes Rochefort 10 drinken helpt ook goed.Enkel deze nacht was het minder, maar anders heb ik eigenlijk goed geslapen. Ben sowieso een rugslaper dus dat hielp mss
Openheid erover kan alleen maar goed zijn lijkt me en misschien een inspiratie voor andere om het ook te laten doen.
Een transplantatie kan toch enorm bevorderend zijn voor iemand zijn zelfbeeld en dat is iets dat we alleen maar kunnen steunen.