Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat zijn goede kwalitatieve klinieken in België? Ik wil eens gaan horen, heb vooral last van uitdunnend haar bovenaan en kleine inhammen en wil toch eens overwegen ervoor te gaan. twee jaar terug in Antwerpen gaan informeren maar toen zeiden ze dat ze voor enkel uitdunnend haar het niet aanraden omdat ze nog teveel schade kunnen doen aan de nog aanwezige haren.
Nee, maar heb het al verschillende keren overwogen@Soeplepel : nog niet afgezegd?![]()
voor dunnend haar zou je mss best eerst min en fin gebruiken. Ik heb behalve mijn inhammen veel haar maar min zorgde ervoor dat het echt nog dikker aanvoelde. Mijn kapster merkte dat op en wist niet dat ik min gebruikteWat zijn goede kwalitatieve klinieken in België? Ik wil eens gaan horen, heb vooral last van uitdunnend haar bovenaan en kleine inhammen en wil toch eens overwegen ervoor te gaan. twee jaar terug in Antwerpen gaan informeren maar toen zeiden ze dat ze voor enkel uitdunnend haar het niet aanraden omdat ze nog teveel schade kunnen doen aan de nog aanwezige haren.
Nee, maar heb het al verschillende keren overwogen
voor dunnend haar zou je mss best eerst min en fin gebruiken. Ik heb behalve mijn inhammen veel haar maar min zorgde ervoor dat het echt nog dikker aanvoelde. Mijn kapster merkte dat op en wist niet dat ik min gebruikte
hoelang heb je het gepakt? De dermatoloog heeft mij ook de side effects verteld, maar heb nergens last van.Heb ik geprobeerd, weinig tot geen effect met minoxidil (topical). finasteride ben ik bang voor gezien de horrorverhalen die je online leest... En ze schrijven finasteride toch niet voor voor haarproblemen in België?

ja toch wel, huisdokter doet dit , Proscar 5mg en apotheek maakt er een 1mg bereiding vanHeb ik geprobeerd, weinig tot geen effect met minoxidil (topical). finasteride ben ik bang voor gezien de horrorverhalen die je online leest... En ze schrijven finasteride toch niet voor voor haarproblemen in België?
topical minoxidil toch zeker een jaar, had niet het gevoel dat het iets deed. Fin nog niet geprobeerd, mss toch eens aan de huisarts vragen.hoelang heb je het gepakt? De dermatoloog heeft mij ook de side effects verteld, maar heb nergens last van.
Fin is om verdere haaruitval te blokken dus normaal wel, mijn dermatoloog doet da toch![]()
topical minoxidil toch zeker een jaar, had niet het gevoel dat het iets deed. Fin nog niet geprobeerd, mss toch eens aan de huisarts vragen.
Kan heel zeker wel uitvallen.Het getransplanteerde haar kan niet uitvallen.
Recent nog een nieuw voorschrift gekregen.En ze schrijven finasteride toch niet voor voor haarproblemen in België?
Nee, dat haar komt van een gebied dat niet vatbaar is voor het DHT hormoon.Kan heel zeker wel uitvallen.
Correctie op mijn foutieve statement. Je hebt gelijk, het getransplanteerde haar valt normaal niet meer uit.Nee, dat haar komt van een gebied dat niet vatbaar is voor het DHT hormoon.
Finasteride nemen, lijkt me niet zomaar ideaal. Minoxidil werkt totaal niet, mocht het werken zou niemand kaal zijn.