Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je gemakkelijk hier raadplegen hoorIs Finasteride dan zo slecht? Heel veel tegenstrijdige info over dat product.
Wat ik wel zou overwegen denk ik is een haar stukje / haarwerk. Ik zag dat Xander de Rycke ook ineens van zijn inhammen af was (hij lachte er mee op zijn show en toonde foto's voor en na) en volgens mij is dat ook geen haartransplantatie want dat is een publieke figuur de media zou dat dan wel opgepikt gehad hebben. Ook haarwerk? Met haarwerk is het natuurlijk wel raar als ge ineens een volle dos neemt terwijl je al half kaal was.
Idd vanuit Turkije toch ook al gezien dat na twee/drie jaar het beste ervan af is.
Na een transplantatie moet je natuurlijk wél minoxidil en fina blijven gebruiken.
Dat is niet "gewoon" toch. Als je moet wachten tot het punt waarop uw haar gestopt is met uitvallen, dan zouden de meesten het niet laten doen want dan zijn ze het toch al gewend.Dus als uw haar gewoon niet verder uitvalt, dan is uw resultaat gewoon permanent. Dus "het beste eraf" na 2-3 jaar, is enkel als je blijft verder kalen..
merci voor de toelichting. Ja idd, mss dat als je té jong uw donor gaat uitputten, je nog weinig overhoudt om later wat over te houden voor een tweede HT.
Lang over getwijfeld zelf om te doen? Wat gaf bij u de doorslag om het te doen?

Dat is niet "gewoon" toch. Als je moet wachten tot het punt waarop uw haar gestopt is met uitvallen, dan zouden de meesten het niet laten doen want dan zijn ze het toch al gewend.
Vb. uw vader 80% kaal is, en jij hebt serieuze inhammen, en je laat die inhammen weg doen, zelfs al is het op uw 40ste, en daarna neem je geen finasteride, ja dan ga je even kaal als uw vader worden met uitzondering van het stukje haar dat ze vanachter naar vooraan gezet hebben toch.
Mensen gaan niet wachten tot ze zo kaal zijn als hun vader ooit was vooraleer ze een haartransplantatie doen omdat dat dan hun "stabiel eindpunt" zou zijn. Das vrij "normaal" zou ik denken. En je gaat ook niet ineens "meer haarcellen" krijgen door uw haar wat te verdelen.
Als uw pa achteraan nog maar 20% van zijn haar staan heeft dan reken ik erop dat het maximum dat een haartransplantatie kan geven is idem 20% haar maar dan wat onnatuurlijker verspreid over uw schedel.
P.S. dat je identiek zo kaal wordt als uw vader is natuurlijk geen gegeven, kan kaler zijn, kan minder kaal zijn, tis maar om een genetisch vergelijkspunt te hebben met de situatie zonder haartransplantatie.
welk gebied van uw hoofd?Ik heb last minute volgende week vrijdag haartransplantatie kunnen vastleggen omdat er iemand is uitgevallen. Anders was het mei/juni
2000-2500 grafts
heb stress, 'k ga dood
Deed ik eens wat minder moeite op een luie dag, kreeg ik van familie ofzo te horen dat mijn haar wel al serieus aan het uitvallen is........ plezant is anders
Veel werk, veel gedoe, en uiteindelijk op fotos zag je het eigenlijk wel....
Ook als het regende of als er wat wind was buiten verkrampte ik gewoon.
2500 grafts, 4500 euro bij Hairtec in DelftPrijs? Waar?welk gebied van uw hoofd?
Tis vrijdag dus heb verlof aangevraagd en dan ga ik ervan uit dat ik weekend kan recupereren. Maandag is denk ik nazorg dus dan normaal ook verlof. De rest werk ik thuis, ik moet normaal naar kantoor 2 keer in de week maar heb laten weten dat ik een maand minstens thuiswerk omdat ik niet representabel ga zijn

2500 grafts, 4500 euro bij Hairtec in Delft
Tzijn de inhammen en beetje int midden vanvoor omdat daar wat dunner is

daarna van de ingreep voelde echt niets meer.
Hoelang heeft die verdoving geduurd/hoeveel injecties waren dat?Bij mij net hetzelfde maar was wel 3000 grafts.
Ik ben bij Visus geweest.
Moet echt geen stress hebben
Ik ging er ook kapot aan en was op laatste moment nog aant denken om af te zeggen hahaha. Tot ze uw haar achteruit vastspelden om de haarlijn en het gebied te tekenen…. Als ge dat in de spiegel ziet, kwou meteen blijven…
Enigste vervelende is die verdoving, maar da ging echt supersnel. Das gwn ff op uw tanden bijtendaarna van de ingreep voelde echt niets meer.
Zat gwn netflix te kijken.
Eerste week is echt kak, met dat ge moet opletten met slapen, beetje half rechtop… ik gebruikte een zwangerschapskussen ipv zo’n klein hard nekkussen, veel aangenamer
En gwn algemeen voorzichtig zijn nja…. Maar kzeggeg stress echt nie nodig!! Ik zou het meteen opnieuw doen, zonder twijfel.
Tis alleen even naar de hel en terug ;-)

Das nog niet teveel. Hier op 5min can men thuis zou ik dat ook kunnen laten doen dat zou me dan 6875euro kosten voor evenveel grafts.2500 grafts, 4500 euro bij Hairtec in Delft
Tzijn de inhammen en beetje int midden vanvoor omdat daar wat dunner is