Nee da was em nie. Zijt gij nu mijn spel ah raden ipv ik de uwe?Ik denk dat gij met Haunting Ground in gedachten zit, wat ondertussen een zeer dure gamecube-disc zal zijn![]()
Edit: Eternal Darkness
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee da was em nie. Zijt gij nu mijn spel ah raden ipv ik de uwe?Ik denk dat gij met Haunting Ground in gedachten zit, wat ondertussen een zeer dure gamecube-disc zal zijn![]()
Neen dat is: Eternal Darkness: Sanity's RequiemIk denk dat gij met Haunting Ground in gedachten zit
Wacht, ik dacht dat het geen DMC was???Devil May Cry 3. Op weg naar de Nevan bossfight, Dante is juist weggeknipt uit de screenshot.![]()
Wacht, ik dacht dat het geen DMC was???
WarmerEcht geen idee. Krijg wat GoW of DmC vibe, maar kan me dit niet uit deze spellen herinneren.

Dacht dat je met warmer bedoelde, zelfde genre maar niet die twee xDWarmer
Mijn teleurstelling in je is onmeetbaar en mijn dag is verpest.![]()
Erg benieuwd of iemand deze kent:
Ik vond die game altijd zo een nightmare stuff.
Ooit beleefd op de N64, samen met de buurjongen gekluisterd aan het scherm en op het puntje van onze stoel. Ondertussen ook alweer 25 jaar geleden. 
Populous?Ik ga hier ook eens ene posten.Erg benieuwd of iemand deze kent:
![]()
Ow, excuseer, wist niet dat dat hier de regel was (logisch natuurlijk).Populous?
Maar ‘t is wel nog aan @Bunkerbudy

Geen probleem ik was op weekend in het het buitenland en was hier ook een paar dage niet.Ow, excuseer, wist niet dat dat hier de regel was (logisch natuurlijk).
Maar idd: Populous 3D. Een nogal vergeten RTS game uit 1998 waar ik toch veel uren aan versleten heb met mijn toenmalige Voodoo 3-kaart.![]()

Shit ik wist nie da er een tweede Nightmare Creatures bestondGeen probleem ik was op weekend in het het buitenland en was hier ook een paar dage niet.
Mijn game was: Nightmare Creatures 2 op PS1. Doe maar gerust een andere hoor![]()