Sir WarCry III Well-known member 3 april 2023 #5.690 Doet mij denken aan Soul Reaver maar ik zie Raziel precies niet.
Michster Well-known member 3 april 2023 #5.692 Ik had er nog eentje in gedachten: https://imgur.com/a/5i5kxlv
NoGo Active member Crowdfunder FE 5 april 2023 #5.695 Echt geen idee. Krijg wat GoW of DmC vibe, maar kan me dit niet uit deze spellen herinneren.
Michster Well-known member 6 april 2023 #5.696 NoGo zei: Echt geen idee. Krijg wat GoW of DmC vibe, maar kan me dit niet uit deze spellen herinneren. Klik om te vergroten... Warmer.
NoGo zei: Echt geen idee. Krijg wat GoW of DmC vibe, maar kan me dit niet uit deze spellen herinneren. Klik om te vergroten... Warmer.
Bunkerbudy Well-known member Platinum Trophy 6 april 2023 #5.697 Zegt me ook niet meteen iets. Gokje, Onimusha?
Michster Well-known member 6 april 2023 #5.698 Bunkerbudy zei: Zegt me ook niet meteen iets. Gokje, Onimusha? Klik om te vergroten... Tis ook een capcom uit de ps2-tijd! Als je door de deur gaat wacht er een vamp met lang, rood haar op je character.
Bunkerbudy zei: Zegt me ook niet meteen iets. Gokje, Onimusha? Klik om te vergroten... Tis ook een capcom uit de ps2-tijd! Als je door de deur gaat wacht er een vamp met lang, rood haar op je character.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 6 april 2023 #5.699 Iets van de Bloodrayne reeks dan? Of die game die draaide om insanity? ben de naam kwijt. Was Gamecube only wel.
Iets van de Bloodrayne reeks dan? Of die game die draaide om insanity? ben de naam kwijt. Was Gamecube only wel.
Michster Well-known member 6 april 2023 #5.700 recipe4hate zei: Iets van de Bloodrayne reeks dan? Of die game die draaide om insanity? ben de naam kwijt. Was Gamecube only wel. Klik om te vergroten... Ik denk dat gij met Haunting Ground in gedachten zit, wat ondertussen een zeer dure gamecube-disc zal zijn Laatste hint: het is op weg naar de baas waar je je magische bliksemgitaar unlocked.
recipe4hate zei: Iets van de Bloodrayne reeks dan? Of die game die draaide om insanity? ben de naam kwijt. Was Gamecube only wel. Klik om te vergroten... Ik denk dat gij met Haunting Ground in gedachten zit, wat ondertussen een zeer dure gamecube-disc zal zijn Laatste hint: het is op weg naar de baas waar je je magische bliksemgitaar unlocked.