nTFs Well-known member 7 maart 2021 #181 Helaas. Een van de grootste tips die ik kan geven is detective.
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #182 Zeker weten da'k het ken als'k op die eerste screen afga. Grmbl.
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #183 Oei ja, tex murphy? Klein verschilletje indien correct.
nTFs Well-known member 7 maart 2021 #184 Zero_Fifty zei: Oei ja, tex murphy? Klein verschilletje indien correct. Klik om te vergroten... Inderdaad de avonturen van Tex Murphy. Weet je ook welk deel ?
Zero_Fifty zei: Oei ja, tex murphy? Klein verschilletje indien correct. Klik om te vergroten... Inderdaad de avonturen van Tex Murphy. Weet je ook welk deel ?
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #186 Ik ken maar eentje, blauwe doos. Pandora detective ofzo. Kan het opzoeken maar das de bedoeling niet .
Ik ken maar eentje, blauwe doos. Pandora detective ofzo. Kan het opzoeken maar das de bedoeling niet .
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #187 Ok ik kende het toch niet. Die skybox is een slet dat in teveel andere games is gepasseerd
Lint Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #188 Zero_Fifty zei: Ik ken maar eentje, blauwe doos. Pandora detective ofzo. Kan het opzoeken maar das de bedoeling niet . Klik om te vergroten... Pandora Directive
Zero_Fifty zei: Ik ken maar eentje, blauwe doos. Pandora detective ofzo. Kan het opzoeken maar das de bedoeling niet . Klik om te vergroten... Pandora Directive
Lint Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #190 Jama kweet ni of da just is eh, kwou gwn de wise-ass spelen . Ik gok trouwens op UAKM . Sowieso had gij Tex Murphy geraden dus pakt al ma.
Jama kweet ni of da just is eh, kwou gwn de wise-ass spelen . Ik gok trouwens op UAKM . Sowieso had gij Tex Murphy geraden dus pakt al ma.
nTFs Well-known member 7 maart 2021 #191 Zero_Fifty zei: Ik ken maar eentje, blauwe doos. Pandora detective ofzo. Kan het opzoeken maar das de bedoeling niet . Klik om te vergroten... Pandora directive it is.
Zero_Fifty zei: Ik ken maar eentje, blauwe doos. Pandora detective ofzo. Kan het opzoeken maar das de bedoeling niet . Klik om te vergroten... Pandora directive it is.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #196 Eigenlijk nooit echt gespeeld, vooral mee gekeken met ne maat. Nieuwe, hopelijk wat moeilijker: Bijlagen Screenshot_20210307-192345_YouTube.jpg 225,2 KB · Weergaven: 9
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #198 Lint zei: Eigenlijk nooit echt gespeeld, vooral mee gekeken met ne maat. Nieuwe, hopelijk wat moeilijker: Klik om te vergroten... Lol, ik ken misschien twee games die hier de afgelopen 10 pagina's zijn gepost. Hopelijk wat moeilijker zegt'm.
Lint zei: Eigenlijk nooit echt gespeeld, vooral mee gekeken met ne maat. Nieuwe, hopelijk wat moeilijker: Klik om te vergroten... Lol, ik ken misschien twee games die hier de afgelopen 10 pagina's zijn gepost. Hopelijk wat moeilijker zegt'm.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 7 maart 2021 #200 Tot nu toe werd alles toch heel vlot geraden? Neen @ de gokken. Tip: Het is geen FMV game, dit komt. van het "einde".
Tot nu toe werd alles toch heel vlot geraden? Neen @ de gokken. Tip: Het is geen FMV game, dit komt. van het "einde".