Guess the Game

pic.jpg

Dijk van een spel

Arcanum?
EDIT: gecheckt en het klopt. Nog een paar jaar geleden eens geprobeerd, maar ik liep al wat verloren in de systemen en character creation en kon de moed niet opbrengen veel verder te spelen. Wordt nochtans vaak genoemd als een van de beste Crpg's ooit, en het is ook van de makers van enkele van mijn favoriete andere games, als Vampire Bloodlines en meer onlangs Outer Worlds. Misschien ooit nog een kans geven.

Volgende.

Laatst bewerkt:
Arcanum?
EDIT: gecheckt en het klopt. Nog een paar jaar geleden eens geprobeerd, maar ik liep al wat verloren in de systemen en character creation en kon de moed niet opbrengen veel verder te spelen. Wordt nochtans vaak genoemd als een van de beste Crpg's ooit, en het is ook van de makers van enkele van mijn favoriete andere games, als Vampire Bloodlines en meer onlangs Outer Worlds. Misschien ooit nog een kans geven.

Volgende.
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch ;-)

Iemand anders mag

xcd001.png

Misschien wel DE multiplayergame van het moment. Toch zeker voor oude knoerten zonder skills.

Laatst bewerkt:
Yup. Ondertussen al 3 tal jaartjes enige multiplayergame da'k nog speel. Nadat'k ben weggepest door al dat jeugdig geweld in Apex ;__;

Terug
Bovenaan