Guess the Game

Dead Space keur ik goed, tis de 3.

De muziek is van optionele missie Conning Tower. Eenmaal ge laatste kamer bereikt waar de loot staat, begint die muziek zich af te spelen terwijl je terug naar de lift wandelt en de vele necromorphs in stukjes hakt.

vanaf de 17de minuut ongeveer.

Cool, kzal over een uur of 2 een nieuwe posten.

Dead Space heb ik eigeijk zelf nooit gespeeld, wel veel playthrougs gezien. Jammer eigenlijk, want is right up my alley.

cf4bcee84d543c8747d3cfb6894aef449b6d3894.pnj

De kwaliteit van de game is effectief zoals op de foto.
Eigenlijk weet ik zelfs niet meer of dit een echt goede game was, maar bepaalde scenes staan in mijn geheugen gegrift :unsure:.

Kan geloven dat er "bepaalde scenes" in uw geheugen gegrift staan. :unsure:
:tongue:

Die slechte launch game op de PS3?
Nee stuk ouder, eerder PS1 tijdperk. Maar het was een PC game, nooit op console uit gekomen.

Is't een mmo?
Nein, iets action adventure achtig, in mijn hoofd meer combat dan adventure. Zo typisch voor die tijd een 3D game met pre-rendered achtergronden a la ResEvil en OG Tomb Raider. Speelde zich af in een post apocalyptische wereld.

Nein

Tipje: Het (post apocalyptisch) verhaal gaat erover dat de zon niet meer zichtbaar is, waardoor de aarde donker is geworden.

Ik wil de cover art posten, maar daar staan ook tetten op, dus dat doe ik vanavond wel als ik niet meer op kantoor zit :laugh:.

Terug
Bovenaan