Guess the Game

Is dat niet in de stripclub?

:love::love::love::love::love:
Ik heb 4 ook nog niet gespeeld ... ik ben nog altijd bezig met New Vegas :laugh:.
Het leuke aan 4, is dat ie mod support op console heeft.
Dus je kan em echt heel erg hardcore maken, zodat het een echte survival game wordt.
Veel plezier aan gehad op die manier.

Het leuke aan 4, is dat ie mod support op console heeft.
Dus je kan em echt heel erg hardcore maken, zodat het een echte survival game wordt.
Veel plezier aan gehad op die manier.
Wat is uw "hardcore" recept? Zelf ook al eventjes goesting om er aan te beginnen maar holy shit zoveel mods beschikbaar. Bullet spongy dingen zijn wel gigantische turn off hier.

Wat is uw "hardcore" recept? Zelf ook al eventjes goesting om er aan te beginnen maar holy shit zoveel mods beschikbaar. Bullet spongy dingen zijn wel gigantische turn off hier.
Staat momenteel niet meer geinstalleerd, maar zal nog eens kijken of ik een goed lijstje vind.

1472270531-2617878977.jpg

Nieuwe opgave

Is dat niet in de stripclub?

:love::love::love::love::love:
Ik heb 4 ook nog niet gespeeld ... ik ben nog altijd bezig met New Vegas :laugh:.
Ikzelf vind de 4 het beste van de 3D Fallout games, omdat het de 1e is waar de gunplay deftig is. Je hebt (ik toch) minder de neiging om VATS te gebruiken daardoor.

De nieuwe screen herken ik niet.

Inderdaad Dungeon Siege!

Een van de eerste sterke hack & slash games die de overstap maakte van 2D sprites naar 3D models.

Was een wilde gok. Ik heb het ooit eens even gespeeld maar kon mij die "sauna" precies nog herinneren.
DWM_02_Arriving.jpg

Lijkt met niet al te moeilijk voor de kenners

Terug
Bovenaan