Guess the Game

Nog een screentje. Van gameplay nu.

maxresdefault.jpg

Mortal Kombat met dino's eerder. Killer Instinct was nog niet uit. :) Maar 't is idd een vechtspel met veel bloed en met fatalities.

Laatst bewerkt:
De levensmeters waren aders om maar aan te tonen hoe hardcore ze wel niet waren. XD Als klein manneke van 13 werkte dat ook op mij. Ik vond dat ongelooflijk cool. lol

iUbw830.jpg

Iets met tribal of primal was da!
Tribal rage? Primal rage?
Fuck twas zo iets.

Ik heb die wel es gespeeld, maar die voelde nooit ‘fijn’. Cool, vechten met dinos en apen, maar de gameplay was ‘meh’.

Primal Rage is juist. 't Is aan ons receptje. ^_^

Eigenlijk wel sympathiek hoe ze ons tijdens die attract mode gerust stellen dat ze geen dinosaurussen zeer gedaan hebben tijdens de ontwikkeling van het spel. :unsure:

Laatst bewerkt:
Weinig pogingen met de kerst. Ik denk dat deze ook bijzonder obscuur is net omdat ie zo slecht is.

Ik herinner me dat ik nooit zo een negatieve review in PCGameplay had gelezen dan deze game.

Het is dus Dreams (to reality).

1626790-41anpf129yl.jpg

Damn, Cryo Interactive...

Veel shareware games van gezien maar buiten Lost Eden nooit iets van gekocht eigenlijk.

Iets uit hun reeksen indertijd? Een Atlatis of een Chronicles game?

Sterke opdracht trouwens imho.
Lost Eden vond ik heel erg goed eigenlijk. Heb hier ook eens deze game als raadseltje gepost.

Damn, Cryo Interactive...

Veel shareware games van gezien maar buiten Lost Eden nooit iets van gekocht eigenlijk.

Iets uit hun reeksen indertijd? Een Atlatis of een Chronicles game?

Sterke opdracht trouwens imho.
Ik heb nog veel Megarace gespeeld, met die maffe presentator :) De 1e was eigenlijk al geen goed spel, en van 2 en 3 herinner ik me alleen dat ze in PC Gameplay rotslechte reviews kregen :lol:

Terug
Bovenaan