Muscleduck
Well-known member
Nee ik ken het legit niet. Ik heb voor mijn PS3 nooit een console gehadIk denk dat Muscleduck een beetje sarcastisch bezig is omdat het nogal gemakkelijk is?
Het is Tenka in ieder geval.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik ken het legit niet. Ik heb voor mijn PS3 nooit een console gehadIk denk dat Muscleduck een beetje sarcastisch bezig is omdat het nogal gemakkelijk is?
Het is Tenka in ieder geval.

Volgens mij was hij ook op pc. Maar niet echt doorgebroken. Goeie graphics voor die tijd maar de gameplay was een beetje aan de saaie kant.Nee ik ken het legit niet. Ik heb voor mijn PS3 nooit een console gehad![]()
Correct!Dante's Inferno op PS3
Haha, same. Is dat echt een screenshot van het juiste spel?Wtf, heb da spel Platinum, maar kan die screenshot totaal niet situeren. Zelfs de HUD kan ik me zo niet herinneren xD

Is een screenshot van Infernal volgens googleHaha, same. Is dat echt een screenshot van het juiste spel?![]()
Dju de gameplay screenshot kende ik niet, de boxart onmiddellijkNiemand? Dit is de boxart :
![]()

Dat verklaart hetIs een screenshot van Infernal volgens google
![]()

Sakura wars?