Sir WarCry III Well-known member 13 oktober 2021 #4.161 Thin Liz zei: Allez Coolguy, anders post ik hier een 30 jaar oude flightsim en dat wilt niemand Klik om te vergroten...
Thin Liz zei: Allez Coolguy, anders post ik hier een 30 jaar oude flightsim en dat wilt niemand Klik om te vergroten...
Coolguy Well-known member 13 oktober 2021 #4.162 Sorry mannen, veel aan mijn hoofd en totaal vergeten! Heel veel plezier aan deze beleefd!
Yusifer Well-known member Crowdfunder FE 13 oktober 2021 #4.165 Thin Liz zei: Allez Coolguy, anders post ik hier een 30 jaar oude flightsim en dat wilt niemand Klik om te vergroten... Ik dacht dat ik ze al allemaal gepost had.
Thin Liz zei: Allez Coolguy, anders post ik hier een 30 jaar oude flightsim en dat wilt niemand Klik om te vergroten... Ik dacht dat ik ze al allemaal gepost had.
Tinufiel Well-known member 14 oktober 2021 #4.166 Yusifer zei: Ik dacht dat ik ze al allemaal gepost had. Klik om te vergroten...
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 15 oktober 2021 #4.169 Coolguy zei: Nog een tip: RTS - 2 spelen van gemaakt Klik om te vergroten... Ik ken het maar kon er ni op komen... na een Google search kwam het allemaal terug
Coolguy zei: Nog een tip: RTS - 2 spelen van gemaakt Klik om te vergroten... Ik ken het maar kon er ni op komen... na een Google search kwam het allemaal terug
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 15 oktober 2021 #4.170 Myth The Fallen Lords. Briljant in zijn tijd.
Coolguy Well-known member 15 oktober 2021 #4.171 recipe4hate zei: Myth The Fallen Lords. Briljant in zijn tijd. Klik om te vergroten... Correct!
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 16 oktober 2021 #4.176 Coolguy zei: Project IGI? Klik om te vergroten... Nope
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 17 oktober 2021 #4.179 Nee, deze game , had als een van de eerste moderne cover mechanics