Guess the Game

Grand Prix Circuit om correct te zijn. Wij speelden dat wel al in EGA :D
Chapeau. Ik dacht niet dat deze zo snel geraden ging worden. :)

Ik speelde dat met nog minder kleuren dan dit. Wij hadden thuis een DOS PC met slecht een geel-zwart scherm. De framerate was ook miserabel. Ik verschoot nogal toen ik dat spel eens meepakte naar een maat met een 486. :)

Ik herriner mij nog steeds die bombastische muziek en motorgeluiden door de PC speaker. ^_^

Chapeau. Ik dacht niet dat deze zo snel geraden ging worden. :)

Ik speelde dat met nog minder kleuren dan dit. Wij hadden thuis een DOS PC met slecht een geel-zwart scherm. De framerate was ook miserabel. Ik verschoot nogal toen ik dat spel eens meepakte naar een maat met een 486. :)

Ik herriner mij nog steeds die bombastische muziek en motorgeluiden door de PC speaker. ^_^
Persoonlijk vond ik het beste F1 spel uit die tijd dat van Domark. Dat kwam ooit van de SEGA, maar was ook op PC te krijgen. Het had al iets betere graphics, werkte met Soundblaster en vooral: je kon het in splitscreen spelen. Dikke fun gehad :)

Persoonlijk vond ik het beste F1 spel uit die tijd dat van Domark. Dat kwam ooit van de SEGA, maar was ook op PC te krijgen. Het had al iets betere graphics, werkte met Soundblaster en vooral: je kon het in splitscreen spelen. Dikke fun gehad :)
Ik heb dat spel eigenlijk nooit tegoei gespeeld. Ik was nog een kleuterke dus dat was gewoon altijd volle gas en dan niet snappen waarom ik uit den bocht vloog ondanks dat ik aan het stuur draai. Ik had ook schrik van de andere auto's want die konden tegen mij botsen en dan zou ik crashen. Daarom liet ik eerst altijd iedereen voor en begon ik dan pas zelf te rijden. :)

Wanneer het nog eens mijn beurt is zal ik nog eens eentje posten dat wij op diezelfde DOS PC hadden. Volgens mij deze keer wel moeilijk. :unsure:

Het juiste genre al. Het is een screenshot van het ingame menu van één van de meest bekende Star Warsspelletjes ooit. Je ziet daar ook 'DOS' staan, dus dat moet ook al wat weggeven.
Wrs dark forces dan...
Een van de weinige oude sw-games die ik niet gespeeld heb ...

Screenshot-20210930-150656.jpg

Terug
Bovenaan