StevenFM Well-known member 1 september 2021 #3.903 't is een Switch exclusive (dat zie je misschien wel aan de beeldkwaliteit)! Het vervolg op een cultclassic.
't is een Switch exclusive (dat zie je misschien wel aan de beeldkwaliteit)! Het vervolg op een cultclassic.
Coolguy Well-known member 2 september 2021 #3.906 StevenFM zei: Het vervolg op een cultclassic. Klik om te vergroten... Deadly Premonitions 2? Komt de framerate al boven de 15 uit?
StevenFM zei: Het vervolg op een cultclassic. Klik om te vergroten... Deadly Premonitions 2? Komt de framerate al boven de 15 uit?
StevenFM Well-known member 2 september 2021 #3.907 Coolguy zei: Deadly Premonitions 2? Komt de framerate al boven de 15 uit? Klik om te vergroten... Ja, maar super vlot is het nog altijd niet. Wel een grappig spel.
Coolguy zei: Deadly Premonitions 2? Komt de framerate al boven de 15 uit? Klik om te vergroten... Ja, maar super vlot is het nog altijd niet. Wel een grappig spel.
Sir WarCry III Well-known member 2 september 2021 #3.909 Redneck Rampage. Iemand anders mag de volgende posten.
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 2 september 2021 #3.911 Iemand anders? Ok dan: https://imgur.com/TOCBwsr Een nieuw oud spel. Iedereen kent de delen, maar enkel sommigen kennen het geheel. Tot hier de cryptische omschrijving
Iemand anders? Ok dan: https://imgur.com/TOCBwsr Een nieuw oud spel. Iedereen kent de delen, maar enkel sommigen kennen het geheel. Tot hier de cryptische omschrijving
Karry98 Well-known member 3 september 2021 #3.913 Wolfenstein Blade of Agony zeker? Indien juist mag iemand anders posten.
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 3 september 2021 #3.915 Karry98 zei: Wolfenstein Blade of Agony zeker? Indien juist mag iemand anders posten. Klik om te vergroten... Ik keur het goed. Ik had eerder 'Wolfendoom: BOA' in gedachten, maar blijkbaar wordt deze benaming er ook voor gebruikt. En ja: deze mod is VET.
Karry98 zei: Wolfenstein Blade of Agony zeker? Indien juist mag iemand anders posten. Klik om te vergroten... Ik keur het goed. Ik had eerder 'Wolfendoom: BOA' in gedachten, maar blijkbaar wordt deze benaming er ook voor gebruikt. En ja: deze mod is VET.
i386dx Member 3 september 2021 #3.916 Volgende opdracht; eens geen screenshot, maar een intromuziekje. Audio: Klikkerdeklik Deze komt specifiek van de Amiga-versie van het spel, de PC-versie was eenvoudiger (dan weet je al ongeveer in welk tijdperk je het moet zoeken).
Volgende opdracht; eens geen screenshot, maar een intromuziekje. Audio: Klikkerdeklik Deze komt specifiek van de Amiga-versie van het spel, de PC-versie was eenvoudiger (dan weet je al ongeveer in welk tijdperk je het moet zoeken).
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 3 september 2021 #3.918 Coolguy zei: Die ga ik zeker spelen! Klik om te vergroten... Momenteel speel ik Brutal Doom, samen met WolfenDoom toch wel de beste mods...wel, waarschijnlijk in het hele retro FPS gebeuren.
Coolguy zei: Die ga ik zeker spelen! Klik om te vergroten... Momenteel speel ik Brutal Doom, samen met WolfenDoom toch wel de beste mods...wel, waarschijnlijk in het hele retro FPS gebeuren.
Fetseroony Active member 3 september 2021 #3.920 i386dx zei: Volgende opdracht; eens geen screenshot, maar een intromuziekje. Audio: Klikkerdeklik Deze komt specifiek van de Amiga-versie van het spel, de PC-versie was eenvoudiger (dan weet je al ongeveer in welk tijdperk je het moet zoeken). Klik om te vergroten... Ik ken enkel die zeer brakke versie van dat nummer op de Gameboy Color, ik had het niet direct herkend
i386dx zei: Volgende opdracht; eens geen screenshot, maar een intromuziekje. Audio: Klikkerdeklik Deze komt specifiek van de Amiga-versie van het spel, de PC-versie was eenvoudiger (dan weet je al ongeveer in welk tijdperk je het moet zoeken). Klik om te vergroten... Ik ken enkel die zeer brakke versie van dat nummer op de Gameboy Color, ik had het niet direct herkend