Timberwinter Well-known member 16 augustus 2021 #3.781 Coolguy zei: Iets met Jedi en Fallen Order: Roskop Sim Klik om te vergroten... Neenee, Star Wars: Poncho Collector.
Coolguy zei: Iets met Jedi en Fallen Order: Roskop Sim Klik om te vergroten... Neenee, Star Wars: Poncho Collector.
Coolguy Well-known member 16 augustus 2021 #3.782 Timberwinter zei: Neenee, Star Wars: Poncho Collector. Klik om te vergroten... The Hilt Collector /EDIT: iemand anders mag, ik moet de dienst op het werk alleen rechthouden vandaag Laatst bewerkt: 16 augustus 2021
Timberwinter zei: Neenee, Star Wars: Poncho Collector. Klik om te vergroten... The Hilt Collector /EDIT: iemand anders mag, ik moet de dienst op het werk alleen rechthouden vandaag
kil911ler Well-known member 16 augustus 2021 #3.786 Yess Ik doe de gemakkelijke om dit topic wat levendig te houden
S striker Member 17 augustus 2021 #3.790 Dacht al even een nieuwe te posten in de tussentijd (wat aan 't sukkelen met afbeeldingen te posten via gsm )
Dacht al even een nieuwe te posten in de tussentijd (wat aan 't sukkelen met afbeeldingen te posten via gsm )
S striker Member 17 augustus 2021 #3.792 Coolguy zei: Tribes? Klik om te vergroten... Correct. Tribes 2 om precies te zijn (duidelijk ook veel te gemakkelijk )
Coolguy zei: Tribes? Klik om te vergroten... Correct. Tribes 2 om precies te zijn (duidelijk ook veel te gemakkelijk )
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 17 augustus 2021 #3.793 Coolguy zei: Tribes? Klik om te vergroten... Wel iets posten deze keer eh
Coolguy Well-known member 17 augustus 2021 #3.794 Het was een gok want de twee heb ik nooit zelf gespeeld
Muscleduck Well-known member 17 augustus 2021 #3.795 J(RPG) is een blinde vlek bij mij Geen idee. Tribes herkende ik, maar de titel zou niet gekomen zijn denk ik.
J(RPG) is een blinde vlek bij mij Geen idee. Tribes herkende ik, maar de titel zou niet gekomen zijn denk ik.
Muscleduck Well-known member 17 augustus 2021 #3.797 Ja 'k ben niet zeker dat het JRPG is, maar ik zal het anders zeggen: die anime tekenstijl spreekt me niet aan dus dat soort games speel ik ook niet.
Ja 'k ben niet zeker dat het JRPG is, maar ik zal het anders zeggen: die anime tekenstijl spreekt me niet aan dus dat soort games speel ik ook niet.
Tinufiel Well-known member 17 augustus 2021 #3.798 Muscleduck zei: Ja 'k ben niet zeker dat het JRPG is, maar ik zal het anders zeggen: die anime tekenstijl spreekt me niet aan dus dat soort games speel ik ook niet. Klik om te vergroten... Idem hier, ik kan mij echt niet in die wereld verplaatsen. Het zijn dan van die volwassen kinderen dat je speelt, weird.
Muscleduck zei: Ja 'k ben niet zeker dat het JRPG is, maar ik zal het anders zeggen: die anime tekenstijl spreekt me niet aan dus dat soort games speel ik ook niet. Klik om te vergroten... Idem hier, ik kan mij echt niet in die wereld verplaatsen. Het zijn dan van die volwassen kinderen dat je speelt, weird.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 17 augustus 2021 #3.800 Nooit gespeeld, maar is dat niet Kingdom Hearts?