Guess the Game

'k Ga het goedkeuren omdat je zo dicht zit: Sanity: Aikens Artifact. Zelf heb ik het niet veel gespeeld, maar ik heb de hele playthrough wel meegekeken terwijl mijn broer speelde. We hebben dat ooit gekocht in zo'n bundel waar 5-10 games samen in een plastiek zaten voor 10-20 euro. Toch een hidden gem vind ik, ik zou er anders ook nooit van gehoord hebben.

Die Sanity zou ik nooit opgekomen hebben. :) Nooit gespeeld ook, maar die boxart is wel érg bekend. Sprong er om de één of andere reden ook wat uit bij de toenmalige gameboeren. :)

Lineage II was de epitome van de typical korean grind, zo oersaai dat het was. Op de privéserver dat ik speelde waren de rates gelukkig wel aangepast, maar sommige zones waren totaal niet speelbaar (een nadeel van alle privéservers) omdat het zwaar bugged was en vol met invisible walls waardoor zo goed als elke raidboss totaal onbereikbaar waren.

Anyway, next screenshot:

Is gebaseerd op een bekend online spel.

Kent iemand deze? Was m'n allereerste spelletje:

spelleke.png

Shooter

Da's het laatste level van 3-4 levels dacht ik. Speelde ik als kind veel, was het compleet vergeten. :D

EDIT: Ik heb het nog steeds op diskette maar daar staat er tussen haakjes "Shooting Gallery" op dus peins dat Shooter de alternatieve naam was.

Als ik het nie weet reageer ik nie altijd met 'ik weet het niet'. Ik neem aan dat hier nog velen zo denken :)
Ja, idem hier, alhoewel de vakantieperiode mij minder online trekt.

Zou wel een goed idee zijn voor de regulars hier (zoals ik) om eens te zetten van 'kweenie'. Gewoon omdat de poster dan weet dat de regulars het te moeilijk vinden en een nieuwe screenshot nodig hebben.

Ja allé, tis goe. Maar ik kan atm geen game bedenken om te laten guessen en ik ben te lui om te denken, dus next please. :)

Hier een nieuwe dan. En ik geef een waanzinnig grote tip : het heeft met........................................ Star Wars te maken!!!!!!

T37y899.png

Terug
Bovenaan