B BadAsh Active member 10 juli 2021 #3.507 Oh da spel met die bal na elkaar kloppen. Kheb het eens gezien maar ik ken de naam niemeer
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 10 juli 2021 #3.508 BadAsh zei: Oh da spel met die bal na elkaar kloppen. Kheb het eens gezien maar ik ken de naam niemeer Klik om te vergroten... Ja, da is het idd... nu nog de naam e
BadAsh zei: Oh da spel met die bal na elkaar kloppen. Kheb het eens gezien maar ik ken de naam niemeer Klik om te vergroten... Ja, da is het idd... nu nog de naam e
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 11 juli 2021 #3.511 Het antwoord was: Lethal League... Iemand anders mag
lammeken Connaisseur de Koers Crowdfunder FE 11 juli 2021 #3.513 Starship troopers? Of was daar geen sneeuw level?
Floki Well-known member 12 juli 2021 #3.514 lammeken zei: Starship troopers? Of was daar geen sneeuw level? Klik om te vergroten... 1) Nee 2) Zou best kunnen, maar dit is in elk geval iets anders (en wat ouder).
lammeken zei: Starship troopers? Of was daar geen sneeuw level? Klik om te vergroten... 1) Nee 2) Zou best kunnen, maar dit is in elk geval iets anders (en wat ouder).
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 12 juli 2021 #3.516 Ik zou denken aan een RTS uit jaren 90.
NoGo Active member Crowdfunder FE 12 juli 2021 #3.517 Ik krijg er een redelijke Sacrifice vibe van, maar dat is 't volgens mij niet.
NoGo Active member Crowdfunder FE 12 juli 2021 #3.519 Nu denk ik een mix van Gex en Rayman, beiden zijn het ook niet methinks