Guess the Game

Receptje zei dat iemand anders mag dus...

l6KiU8o.png

En juist. Dat is trouwens een Flash game. ^_^ Als ge dat opstart vanuit Steam en eens naar uw proceslijst kijkt zult ge zien dat eigenlijk gewoon Flash heeft opgestart.

Lol, wist ik niet.
Net eens gekeken, ik heb dat blijkbaar al de volle 7min gespeeld :woohoo:.

Als nieuwe een (belangrijk) stukje GUI en 1 karakter:
1625817007950.png

Thunder In Paradise had ik ook nog nooit van gehoord. Ik was precies tien toen dat uitkwam :unsure:

Op VR-Troopers zaten wij massaal te schijten op school. Wij keken Power Rangers en VR-Troopers was ne ripoff voor mietjes verdomme! En dan eens we thuis kwamen natuurlijk allemaal stiekem wel naar VR-Troopers zien want da was zalig. ^_^ Trouwens ook heel geweldadiger dan Power Rangers. Daar werden de vijanden doorboord en onthoofd en zo.

Als kind had ik dat nooit door maar dat waren blijkbaar twee (en later drie) verschillende Japanse series die ze bij elkaar gespliced hadden. Daarom dat JB en Caitlin altijd samen vochten maar Ryan altijd om een of andere reden van hen gescheiden moest worden. :) Die hun getransformeerde versies zaten nooit in dezelfde scene behalve wanneer het nieuw gefilmd was met duidelijk veel goedkoper uitziende pakken.
De Power Rangers ook.
De vecht-scenes en Kaiju - monster scenes waren allemaal van Japan, de high school fluff / drama was allemaal van 'Murica.
Dus ik was blijkbaar niet op Amy Jo Johnson aant kwijlen in de vecht-scenes maar waarschijnlijk ne kleine mannelijke Japanner met fake boobs :p

De Power Rangers ook.
De vecht-scenes en Kaiju - monster scenes waren allemaal van Japan, de high school fluff / drama was allemaal van 'Murica.
Dus ik was blijkbaar niet op Amy Jo Johnson aant kwijlen in de vecht-scenes maar waarschijnlijk ne kleine mannelijke Japanner met fake boobs :p
Weet ik. Maar bij Power Rangers was het maar 1 serie (per seizoen) dus die konden wel allemaal in dezelfde scene vechten. Uiteindelijk hadden ze geen materiaal meer en hebben ze speciaal gevraagd aan de Japanners om meer vechtscenes te maken. Als resultaat daarvan zijn er een hoop vechtscenes die speciaal voor Power Rangers gemaakt waren en niet in het originele Zyuranger zaten. Daarin kwamen dan ook dingen die niet in het origineel zaten aan bod zoals de romance tussen de roze en groene ranger.

De roze was in het origineel trouwens ook een meiske. De gele niet. Iedereen was vroeger zot van Amy Jo Johnson maar bengel WarCry was smoorverliefd op Thuy Trang (Trini, de gele). Altijd een boontje gehad voor Aziatische vrouwen. Die is in 2001 overleden trouwens. Ze was pas 27. :(

De groene/witte Power Ranger was de coolste :D

Moest voor één of andere reden altijd 'zi-zi-zi....oewaaaaa' zeggen toen hij uithaalde.

Ja idd. De anti-power ranger kinnekes in ons klas lachten ons altijd uit met die kreten. :unsure: Diejen acteur Jason David Frank heeft nog een paar MMA matchen gedaan ook uiteindelijk.

Power Rangers was de beste in zijn soort.

Als ge eens wilt omvallen van plaatsvervangende schaamte, kijk hier eens naar. VT4/K2 zond dat ook uit:

Sorry voor de off-topic maar ik kan deze jullie niet onthouden :lol:

Yep daar keek ik vroeger ook naar. :) Die was volledig origineel Amerikaans en absoluut de slechtste ooit. XD

Super Human Samurai Cyber Squad was er ook nog. Dat was nog net iets beter dan Tattooed Teenage met een Ultraman spinoff genaamd Gridman als bronmateriaal. De toegevoegde Amerikaanse scenes hadden welgeteld 3 sets. Eentje op school, eentje bij de slechte thuis en eentje bij de goeie thuis. :) Echt zo goeikoop als iets.

🎶 We've been transfoooooormed
With muscles and poooower
Tattood teenage alien fighters from Beverly Hills 🎶

OK dit zit nu in mijn hoofd voor het komend WEEKEND :headshake:.
MERCI @Muscleduck :angry:

De roze was in het origineel trouwens ook een meiske. De gele niet. Iedereen was vroeger zot van Amy Jo Johnson maar bengel WarCry was smoorverliefd op Thuy Trang (Trini, de gele). Altijd een boontje gehad voor Aziatische vrouwen. Die is in 2001 overleden trouwens. Ze was pas 27. :(
Thuy Trang mocht er ook wel zijn hoor ;)
En inderdaad, in een auto-ongeluk overleden als ik me niet vergis. RIP :(

Terug
Bovenaan