da's idd deel van het spel maar het ging af van de map of het werkelijk een noodzaak was of niet, was in de meeste kaarten geen centrale gameplay mechanic (of toch voor de maps die ik speelde).Iets met grondstoffen mijnen zo te zien?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da's idd deel van het spel maar het ging af van de map of het werkelijk een noodzaak was of niet, was in de meeste kaarten geen centrale gameplay mechanic (of toch voor de maps die ik speelde).Iets met grondstoffen mijnen zo te zien?
Ik zou gezegd hebben 'worms' of 'lemmings' maar daar moet je geen grondstoffen mijnen.da's idd deel van het spel maar het ging af van de map of het werkelijk een noodzaak was of niet, was in de meeste kaarten geen centrale gameplay mechanic (of toch voor de maps die ik speelde).

Die zijn het niet, maar ze hebben wel gelijkenissen. Denk niet echt dat dit een tip is die veel kan helpen maar het is een Duits spel, en het heeft buiten Duitsland nooit veel tractie gehad.Ik zou gezegd hebben 'worms' of 'lemmings' maar daar moet je geen grondstoffen mijnen.![]()
Die zijn het niet, maar ze hebben wel gelijkenissen. Denk niet echt dat dit een tip is die veel kan helpen maar het is een Duits spel, en het heeft buiten Duitsland nooit veel tractie gehad.

), de reeks is een jaar of 15 actief geweest en er zat gewoon altijd een pak meer volk op het Duitstalige forum dan op het internationale.En hoe moeten wij dat dan kennen?Die zijn het niet, maar ze hebben wel gelijkenissen. Denk niet echt dat dit een tip is die veel kan helpen maar het is een Duits spel, en het heeft buiten Duitsland nooit veel tractie gehad.

Ik vind zo'n zaken persoonlijk leuker. Zo leer je eens nieuwe dingen ontdekken en soms wat out of the comfort zone.Of wacht je op een verdwaalde Duitser die hier komt kijken?
Post eerst nog wat screenshots of zo voor je het gaat weggeven.Niet veel tractie wil niet zeggen dat ik de enige niet-Duitser ben die het ooit gespeeld heeft (of dat hoop ik toch), de reeks is een jaar of 15 actief geweest en er zat gewoon altijd een pak meer volk op het Duitstalige forum dan op het internationale.
Maar ik wil dit hier ook niet gijzelen met een obscure game, als het vanavond niet geraden wordt post ik het antwoord, ik zou nog een extra screenshot kunnen toevoegen maar als die eerste geen lichtje doet branden gaat een andere screenshot ook niet helpen vrees ik.
correct!Post eerst nog wat screenshots of zo voor je het gaat weggeven.
Hier een voorzichtige gok op Clonk weliswaar.
Hmmmmmmm....Da MOET een Warhammer game zijn. ik heb er echter geen enkele van gespeeld, dus geen idee welke. Laat de mensen maar nog wat raden.