Guess the Game

Ooit gespeeld - 25 jaar geleden :smurf:
Wing Commander 1-3 heb ik nooit actief gespeeld, ik was toen nog net te jong maar wel veel zien spelen bij mijn neef.
Die wil ik ooit wel eens inhalen!

4, 5 en de Privateer spelen we gespeeld.
Jaren later Freelancer maar sindsdien heb ik nooit mijn meug meer gevonden :-(

Ik ben ooit begonnen met Wing Commander 2, begin jaren 90. Was nog de 'speciale' editie met speech pack (gesproken dialogen). Dat was een topgame en je wist ook meteen dat je iets speciaals in handen had. Begin jaren 90 had je de Wing Commanders en X-Wing/Tie Fighter. Allemaal toch absolute classics in hun genre.

Wing Commander 3 nooit actief gespeeld, was de eerste met FMV scenes. Het begin van Mark Hamill zijn carriere in de WC-reeks.
Wing Commander 4 leek meer van hetzelfde, die had ik toen wel volledig uitgespeeld.
Wing Commander Prophecy (5) was ook weer zeer degelijk.

Voor de eerste Wing Commander was ik nog iets te jong, wel nadien aangekocht om de collectie te vervolledigen :)

De eerste Privateer nooit gespeeld, alhoewel ook zeer goede reviews gekregen. De tweede wel actief gespeeld. Ik vond het fijn dat je zelf je rol kon kiezen, schepen aankopen, upgraden, etc...

Zullen we een regel invoeren dat als de winnaar binnen het uur geen nieuwe post, eender wie de volgende mag posten?
Zo gaan we hier niet beginnen hé! :angry:

sp.png

Red Dead Redemption 1? Dat is volgens mij dieje mens die zegt "this is a good spot" op een bepaald moment. Wat hij daarmee bedoelt uitleggen zou een grote spoiler zijn. :)

Red Dead Redemption 1? Dat is volgens mij dieje mens die zegt "this is a good spot" op een bepaald moment. Wat hij daarmee bedoelt uitleggen zou een grote spoiler zijn. :)
Correct - I know you, John Marston

Eigenlijk pas net aan RDR geraakt.
Origineel op de PS3 nooit verder geraakt dan de eerste paar missies. De console boeide mij niet zo op die moment.

Nu bijna uitgespeeld - de Xbox One GOTY Edition (yay, 4K)

RDR 1 is een van mijn favoriete games aller tijden en ik ga het waarschijnlijk nooit opnieuw spelen. Eens ge het uitgespeeld hebt zult ge misschien wel snappen waarom.

rFEQLRs.png

Terug
Bovenaan