Guess the Game

Block Out is juist. ^_^ Tetris in 3D. lol Was verekkes moeilijk ook eens ge begon met blokskes met vreemde vormen in 3D.

images

Leukste eraan vond ik dat je zelf kon kiezen hoe groot de levels konden zijn.

Anyway, next one:

Vrij recente game vol met meta-humor.

Damn dacht dat ik meer screens kon posten voor het geraden ging worden. :D

There's No Game: Wrong Dimension. Echt fantastisch spel, keihard mee zitten lachen.

Al verleid geweest maar nog niet gekocht, écht de moeite dus? Want het is geleden van Tales of the Borderlands dat ik nog eens oprecht gelachen heb in een videogame. (Ik ben wel moeilijk aan't lachten te brengen, toegegeven. :) )

Zeker de moeite! Steam Summer Sales beginnen binnen een dag of 2, wacht tot dan en koop het voor wat extra korting als het op sale gaat. De puzzels zijn soms zoeken maar de humor is fan-tas-tisch. Zelden dat een game mij de slappe lach gaf, nog zeldzamer dat het meer dan 1 keer de slappe lach gaf. :D

Zeker de moeite! Steam Summer Sales beginnen binnen een dag of 2, wacht tot dan en koop het voor wat extra korting als het op sale gaat. De puzzels zijn soms zoeken maar de humor is fan-tas-tisch. Zelden dat een game mij de slappe lach gaf, nog zeldzamer dat het meer dan 1 keer de slappe lach gaf. :D
Zal ik zéker doen dan!

Ivm de huidige opdracht, het zegt mij weer iets, was dat een minigame in een andere game?

Het is mogelijks heel niche/obscuur, maar meer is er ook niet aan de game, dus denk niet dat extra screenshots gaan helpen (buiten misschien de main menu en de eindscore).

Om het hier wat op gang te houden, dit zal niet geraden worden, denk ik. Game is Slithereens. Iemand anders mag de volgende posten.

Terug
Bovenaan