Guess the Game

Shiiiiiiiiiiiit nee, geen Elder Scrolls, dat is een oude adventure game niet? Ik heb dat zéker gespeeld! Maar de naam......

Misschien een moderne versie van Bored of the Rings? In de originele was dat puur text. Toch een Lord of the Rings referentie in de dialogue.

OEBACEe.png

Oude adventure game klopt.

Ik ken en herken het écht wel maar ik kan niet op de naam komen. Het is iets uit the Lost Eden periode denk ik maar ik ben érg benieuwd naar wie het kan raden. Elke cel in mijn lijf wil het opzoeken maar nee het is te leuk. :)
Kans bestaat dat ik vannacht om 5u wakker wordt en het ineens weet maar chances are slim. :)

Bij deze, omdat het niet geraden werd...

Het was Kingdom O Magic. Een vreemde adventure game uit 1996 van de hand van SCI, u ook bekend van Carmageddon.

Laatst bewerkt:
Uit 1096?! Damn no wonder dat niemand het kent, we zijn nie allemaal onsterfelijk he. :) Wist niet dat ze toen al computers hadden, enkel een telraam. :unsure:

Uit 1096?! Damn no wonder dat niemand het kent, we zijn nie allemaal onsterfelijk he. :) Wist niet dat ze toen al computers hadden, enkel een telraam. :unsure:
Wist je dat Willem de Veroveraar na zijn verovering van Engeland zich zo hard verveelde dat hij videogames begon te programmeren als tijdverdrijf?

Weinig mensen weten dit, maar Ghenghis Khan heeft indertijd nog geholpen om Shogun : Total War te maken bij Creative Assembly.

Kende je het spel uiteindelijk?
Ja, maar heb het dus toch niet gespeeld. Heb het zien gespeeld worden bij een maat van mij indertijd.

Wij kochten altijd een game en gingen dan bij elkaar om het te spelen of te bezien. 50/50 om geld te sparen, toen zat ik er nog niet zo goed voor als nu financieel gezien.

Terug
Bovenaan