Guess the Game

Jaaaaa!! De redux versie om precies te zijn.

Dacht toch echt dat dit sneller geraden zou worden, zo'n fantastische trilogie dat het is. Persoonlijk al 380 uur in zitten.

Ik ben eens aan Metro 2033 begonnen maar terug gestopt omdat de ondertitels zo slecht waren. Alleen de belangrijke dialoog was ondertiteld en dan nog op een heel slechte manier. Als bij ons op TV een Engelstalige film ondertiteld wordt, dan staan daar korte zinnetjes die alleen vertalen wat er precies op dat moment gezegd wordt. Op die manier is dat vloeiend en volgt ge nog steeds het tempo van het gesprek.

In Metro 2033 stond daar ineens een volledige alinea. Afhankelijk van uw leessnelheid waart ge dus veel sneller of trager dan het gesprek zich afspeelde in het spel. Ge weet daardoor ook niet wat er precies gezegd wordt op welk moment.

Er was ook een moment waarop ik gewoon was aan het rondlopen in een kamp. Ik blijf ff staan bij 2 mensen aan tafel. Ene daarvan kijkt naar mij en ratelt nen hele Russischen tekst af gevolgd door de naam van mijn personage (Artyom) maar geen ondertitels. :unsure:

Op die manier vond ik het heel moeilijk om mij in te leven in het spel. Om dan de stemmen op Engels te zetten in een spel dat zich in Rusland afspeelt had ik precies ook geen zin. Ik heb nog zitten zoeken naar een mod om de ondertitels te verbeteren maar helaas.

Efkes nadenken welk spel ik ga posten. :)

Edit: En voila.

pB2r2s1.jpg

BF1942 heel intens gespeeld en het was direct ook mijn eerste en enige clangame.
Uiteindelijk top van de Benelux en niet slecht gerangschikt in Europa.
De 'voorloper' Codename Eagle had ik een tijdje daarvoor de demo van gespeeld (ja weet wel nog - al die demo discs indertijd)

Ik had dat spel zien staan in een PC Zone magazine. (Daarna nooit meer gekocht. PC Gameplay was beter :unsure:) Dan de volledige versie geïnstalleerd van zo'n Twilight CD. Piraterij die de ronde deed op school.

Echt veel meer dan wat rondlummelen in de eerste level en lachen met al de bugs hebben ik en mijn maten niet gedaan.

Terug
Bovenaan