Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik herken de level: eerste level van Kirby's Dreamland op de gameboy. Maar dit is in kleur, dus zal wel (soort) remaster zijn?
In Kirby Triple Deluxe (3DS) kwam dien boom ook terug als ik mij goed herinner, maar de HUD zag er wat anders uit.
Int: kort weet het niet

Alles is relatief. Ik game al sinds 1992, maar nog nooit over Kirby gehoord. Dat komt wellicht omdat ik het zowat uitsluitend op PC games gemunt heb en had.Nog een hint: Dit is een wereldberoemde reeks die iedereen hier kent.Ik ben het gewoon expres een beetje moeilijk aan het maken door wat meer obscure personages eruit te tonen. De screens tot nu toe zijn allemaal bazen waartegen ge vecht.
Dat is inderdaad een GBA remake van Kirby's Adventure op de NES maar niet wat we hier zoeken.Nightmare into Dreamland? Gba versie van de Nes game iirc.

Een plezierig pakske?Dat is inderdaad een GBA remake van Kirby's Adventure op de NES maar niet wat we hier zoeken.
Deze is een originele game voor de SNES. Eentje waarin Kirby een plezierig pakske heeft. *wink wink* *nudge nudge*![]()
En we zijn er!Goverdomme, Kirby Super Star!
Dat is de Amerikaanse titel.Een plezierig pakske?
Kirby: Junk in the Trunk ?
Left4dead?Kirby is echt wel een tikkeltje underrated. De free roam jazzbal van de platformers. Overigens ook fantastische soundtracks!
Bon, deze zou niet te moeilijk mogen zijn.