gamer5 Well-known member 12 april 2021 #2.161 Heerlijke game, en in tegenstelling tot de meeste had de serie mijn interesse verloren na die eerste komt zo meteen een nieuwe aan
Heerlijke game, en in tegenstelling tot de meeste had de serie mijn interesse verloren na die eerste komt zo meteen een nieuwe aan
Tinufiel Well-known member 12 april 2021 #2.162 gamer5 zei: Heerlijke game, en in tegenstelling tot de meeste had de serie mijn interesse verloren na die eerste komt zo meteen een nieuwe aan Klik om te vergroten... Allez jong, da's apart ja. Ik vond de reeks rond Ezio veruit de beste. Daarna was het constant copy/paste.
gamer5 zei: Heerlijke game, en in tegenstelling tot de meeste had de serie mijn interesse verloren na die eerste komt zo meteen een nieuwe aan Klik om te vergroten... Allez jong, da's apart ja. Ik vond de reeks rond Ezio veruit de beste. Daarna was het constant copy/paste.
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 12 april 2021 #2.165 doe mij aan black denken, die shooter op ps2.
gamer5 Well-known member 12 april 2021 #2.167 OfFPiR zei: doe mij aan black denken, die shooter op ps2. Klik om te vergroten... Dacht wel dat het niet lang ging duren Vind het zo jammer dat daar nooit een vervolg voor is geweest op sterkere hardware!
OfFPiR zei: doe mij aan black denken, die shooter op ps2. Klik om te vergroten... Dacht wel dat het niet lang ging duren Vind het zo jammer dat daar nooit een vervolg voor is geweest op sterkere hardware!
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 12 april 2021 #2.168 gamer5 zei: Dacht wel dat het niet lang ging duren Vind het zo jammer dat daar nooit een vervolg voor is geweest op sterkere hardware! Klik om te vergroten... Ja, wat een game. Gewoon da schieten met de wapens was zo fantastisch
gamer5 zei: Dacht wel dat het niet lang ging duren Vind het zo jammer dat daar nooit een vervolg voor is geweest op sterkere hardware! Klik om te vergroten... Ja, wat een game. Gewoon da schieten met de wapens was zo fantastisch
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 12 april 2021 #2.171 Palasam zei: Deponia? Klik om te vergroten... Yes
Timberwinter Well-known member 12 april 2021 #2.172 Toevallig net mee bezig . Anders vermoedelijk niet opgekomen.
Timberwinter Well-known member 12 april 2021 #2.174 Indeed! Heel erg genoten van die reeks. Jammer van Shadow Fall na 3.
Yusifer Well-known member Crowdfunder FE 12 april 2021 #2.176 Zal dan in enkele minuten ne screen posten. Naamloos5 hosted at ImgBB Afbeelding Naamloos5 gehost op ImgBB ibb.co
Zal dan in enkele minuten ne screen posten. Naamloos5 hosted at ImgBB Afbeelding Naamloos5 gehost op ImgBB ibb.co
Yusifer Well-known member Crowdfunder FE 13 april 2021 #2.178 Close, but nope. Naamloos6 hosted at ImgBB Afbeelding Naamloos6 gehost op ImgBB ibb.co
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 13 april 2021 #2.180 Lijkt me zelfs nog iets te 'modern' om Falcon 3.0 te zijn, maar het zou kunnen. Omwille van het vorige antwoord doe ik een gok op A10 Cuba.
Lijkt me zelfs nog iets te 'modern' om Falcon 3.0 te zijn, maar het zou kunnen. Omwille van het vorige antwoord doe ik een gok op A10 Cuba.