Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk't ook. Ventje met zijn blauw klakske nee?
Voor de Mech fans, er zijn al even geruchten dat Fromsoft bezig zou zijn aan een nieuwe Armored Core. Iemand hier trouwens Hawken gespeeld? Tegen de tijd dat ik een gpu had dat het kon spelen was het al verwijdert van Steam
Deze vroeger kapot gespeeld, maar nooit kunnen uitspelen wegens een crashbug in de PAL-versie. Op een bepaalde datum/jaar in het spel kon je niet meer verder door die bug
Denk't ook. Ventje met zijn blauw klakske nee?
Voor de Mech fans, er zijn al even geruchten dat Fromsoft bezig zou zijn aan een nieuwe Armored Core. Iemand hier trouwens Hawken gespeeld? Tegen de tijd dat ik een gpu had dat het kon spelen was het al verwijdert van Steam
Hawken...nooit gespeeld, wel bekend. Is ook weer iets anders dan de klassieke Mechwarriorgames. Meer gespitst op multiplay, unlocks en dan dat free-to-play geheel...Sprak me nooit aan. Geef mij maar een degelijke SP campagne zoals vanouds.
Trouwens, iemand Mechwarrior 5 al getest op Epic Store? Ik wacht nog even af (totdat het op Steam komt), ook al omdat reviews ook maar matig zijn. Ziet er nochtans niet zo slecht uit.