Guess the Game

Een makkelijke als palet cleanser:

Go2Uc1x.png

Ziet er niet te goed uit met Bloodlines 2. Uitgesteld, developer die vervangen werd. Zullen zien wat het wordt. Obsidian zou die eigenlijk moeten maken, gezien de stichters van Troika daar nu werken en Outer Worlds gemaakt hebben. En gezien er best wel gelijkenissen zijn tussen Outer Worlds en Bloodlines 2 (First person RPG gemaakt met Unreal engine 4) hebben ze ook op technologisch vlak de perfecte ervaring opgedaan om dat over te nemen. Zal helaas niet gebeuren gezien Obsidian nu onder Microsoft zit. Tenzij Microsoft in hun gigantische koopwoede van de laatste jaren nu ook Paradox gaat kopen.

Laatst bewerkt:
En dan nog de geruchten dat je scenes zou kunnen skippen van het verhaal die u zouden kunnen shockeren :ROFLMAO:
Vampire: The Snowflake Bloodlines

Rome: Total War
Kippenvel bijna. Echt zo lang geleden dat ik dat speelde. Bedankt om me dat nog eens te laten herinneren. Hoop dat ze die muziek behouden in hun remastered versie die binnenkort uitkomt.

Ontroerende momenten tussen de gameplaystukken waar ik steden expres laat rebelleren om ze te decimeren zodat de squalor terug achteruit gaat :p

Laatst bewerkt:
Rome: Total War
Kippenvel bijna. Echt zo lang geleden dat ik dat speelde. Bedankt om me dat nog eens te laten herinneren. Hoop dat ze die muziek behouden in hun remastered versie die binnenkort uitkomt.
Blijkbaar zou de muziek remastered zijn maar hebben ze het wel origineel gelaten.
Ook een kippenvelmomentje toen ik deze terug beluisterde.

Héél aangenaam verrast gisteren met de aankondiging van de remaster!
Momenteel 50% korting (dus nog 15 EUR) op Steam als je de originele al bezit.

Insta mindless hype pre-order! :biglaugh:

/EDIT: quality of life improvements include squalor cap ^^

Gans Rome leeg-recruiten met peasants en dan uw nieuwe hoofdstad vestigen in Londonium - big brain play

Laatst bewerkt:
Dwarf Fortress ja.

Inderdaad die muziek van Rome : TW is fantastisch. Ik ben dat type game van Total War wel een beetje beugespeeld eigenlijk. Kan me daar niet meer voor motiveren.

Terug
Bovenaan