Guess the Game

Het was/is ook een enorm cool spel. Nog steeds te verkrijgen op Steam, en de reviews zijn nog altijd 'erg positief':

...the scene as the first true story-driven FPS/RPG hybrid. Using a hub system quite similar to Hexen, Strife also added in NPCs, voiced dialog, and actual conversation choices that affect the outcome of the game. Compared to the mindless run and gun action of previous Doom-based games, this was quite a refreshing change.

Iedereen had dees bij ons in de lagere school. Eens benieuwd hoe gekend het hier is. :)

hqdefault.jpg

Het was/is ook een enorm cool spel. Nog steeds te verkrijgen op Steam, en de reviews zijn nog altijd 'erg positief':

...the scene as the first true story-driven FPS/RPG hybrid. Using a hub system quite similar to Hexen, Strife also added in NPCs, voiced dialog, and actual conversation choices that affect the outcome of the game. Compared to the mindless run and gun action of previous Doom-based games, this was quite a refreshing change.

Fuck dan wist ik eens ene onmiddellijk. Vroeger nog gespeeld, al wist ik niet eens wat een RPG was, dus mijn interesse was snel weg :p

Fuck dan wist ik eens ene onmiddellijk. Vroeger nog gespeeld, al wist ik niet eens wat een RPG was, dus mijn interesse was snel weg :p
Ook geen RPG fan toen, nu nog niet feitelijk. Maar dit is zeker en vast een uitzondering. Unieke combinatie van FPS/RPG genre en het heeft bakken sfeer. Zeker een aanrader.

Ook geen RPG fan toen, nu nog niet feitelijk. Maar dit is zeker en vast een uitzondering. Unieke combinatie van FPS/RPG genre en het heeft bakken sfeer. Zeker een aanrader.
Ik nu absoluut wel. Allemaal de schuld van Oblivion :lol: Dat was de 1e RPG die ik serieus speelde. Nu speel ik voornamelijk (action) RPG's. Van Oblivion naar Fallout 3 en NV, Skyrim, Fallout 4 en nu Cyberpunk 2077. Daar tussen nog wat andere games ook, maar dus voornamelijk RPG.

Ik nu absoluut wel. Allemaal de schuld van Oblivion :laugh: Dat was de 1e RPG die ik serieus speelde. Nu speel ik voornamelijk (action) RPG's. Van Oblivion naar Fallout 3 en NV, Skyrim, Fallout 4 en nu Cyberpunk 2077. Daar tussen nog wat andere games ook, maar dus voornamelijk RPG.
Ja, ik maak ook graag een uitzondering voor bepaalde action-RPG's of mix RPG's/ander genre. Het RPG genre op zich heeft behoorlijk wat evolutie gekend. De 'pure' RPG's laat ik toch liever links liggen.

Efkes wat let's play stukskes van Strife bekeken. Damn, waarom heb ik dat in het verleden nooit gespeeld???

Jezus dat tempo hier. En idd Strife is de shit! Ik vervang enkel wel de soundtrack. Contrast en gamma beetje lager en het word een echte horrorgame.
edit: Ok ik dacht dat het dus over Strafe ging.. ahem.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan