Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben helaas ergens halverwege het spel afgehaakt, The Longest Journey vond ik wel erg goed! En The Secret World (ook van Tornquist) is ook een van m'n favoriete games.
Klopt, een van de eerste games die ik gespeeld heb. En ook flink wat nachtmerries aan overgehouden. 't is een adventure game uit de jaren 90 voor kinderen maar de developers vonden het geen probleem om er een horror level in te steken waarbij het hele bos in een hel landschap veranderde
Ik dacht dat ik een van de enigen was die dit spel gespeeld ging hebben, leuk concept maar uitgewerkt als een dikke drol. Uiteindelijk wel nog redelijk veel uren aan gespendeerd :')
Ik dacht dat ik een van de enigen was die dit spel gespeeld ging hebben, leuk concept maar uitgewerkt als een dikke drol. Uiteindelijk wel nog redelijk veel uren aan gespendeerd :')
Voor deze thread dacht ik dat ik écht wel wat afwist van games. Maar euh, écht wel onder de indruk van velen hier. Forestia en Team Factor jongens, damn, dat zijn écht wel moeilijke. Knap.