JieBie888 Active member Crowdfunder FE 17 mei 2022 #5.143 split-second zei: Nuclear War ? Klik om te vergroten... Just, goed mee gelachen in de tijd
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 17 mei 2022 #5.149 Nah die bloedsplatters zeggen iets recent denk ik..
JieBie888 Active member Crowdfunder FE 17 mei 2022 #5.150 Koonut zei: Nah die bloedsplatters zeggen iets recent denk ik.. Klik om te vergroten... 't is al oud hoor (zoals ik)
Koonut zei: Nah die bloedsplatters zeggen iets recent denk ik.. Klik om te vergroten... 't is al oud hoor (zoals ik)
split-second Active member 17 mei 2022 #5.152 Moonstone ? (A hard days knight) Veeeeeel gespeeld op de Amiga Contemplate your fate Laatst bewerkt: 17 mei 2022
JieBie888 Active member Crowdfunder FE 18 mei 2022 #5.153 split-second zei: Moonstone ? (A hard days knight) Veeeeeel gespeeld op de Amiga Contemplate your fate Klik om te vergroten... Ja dat is em Heb ik ook veel gespeeld op Amiga Vond het een zalig spel en goeie graphics voor zijn tijd
split-second zei: Moonstone ? (A hard days knight) Veeeeeel gespeeld op de Amiga Contemplate your fate Klik om te vergroten... Ja dat is em Heb ik ook veel gespeeld op Amiga Vond het een zalig spel en goeie graphics voor zijn tijd
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 19 mei 2022 #5.157 Das inderdaad een versie van Duke Nukem 3d
JieBie888 Active member Crowdfunder FE 19 mei 2022 #5.158 Duke3d idd , easter egg waar je indiana jones gespiest tegenkomt
Lint Well-known member Crowdfunder FE 19 mei 2022 #5.159 Ok next dan ! 1 van mijn favo games, klein deel van de GUI om te beginnen, anders wordt het te makkelijk:
Ok next dan ! 1 van mijn favo games, klein deel van de GUI om te beginnen, anders wordt het te makkelijk: