Guess the Game

Enkel het vervolg gespeeld op psx. Deze remake is me wel volledig ontglipt en lijkt ook niet al te best zijn ontvangen.

Kheb ook gecheat :>
:headshake:

Fuck ik ben echt geshockeerd. Heeft nu niemand dat spel gespeeld? Dit is echt wel een stuk gaming history, 1 van de betere games ooit gemaakt en was enorm zwaar zijn tijd vooruit :s :s :s :s.
Ik speel dat spel (het origineel) jaarlijks nogmaals uit.

Ik zal nog een screen van het origineel geven in de hoop dat iemand het direct herkent :(:
1626731912706.png

Die ouwe screen herken ik als een spel dat ik op de SNES eens uitgeprobeerd had maar niet gekocht. Die animatie was wel zot goed. Ik heb spijtig genoeg ook moeten cheaten voor de titel. :headshake:

Als niemand het tegen de middag weet, mogen de cheaters het zeggen en een nieuwe posten :headshake:.

Yes @Savatar redt mij van de depressie die ik ging krijgen omdat niemand Flashback kent :love:.

Maar serieus: Speel dat spel eens allemaal (de originele versie via emulator, niet de remake). Echt wel een dijk van een spel, was zijn tijd ver vooruit en staat nog steeds als een huis. En die controls vallen best wel mee @Savatar?

Yes @Savatar redt mij van de depressie die ik ging krijgen omdat niemand Flashback kent :love:.

Maar serieus: Speel dat spel eens allemaal (de originele versie via emulator, niet de remake). Echt wel een dijk van een spel, was zijn tijd ver vooruit en staat nog steeds als een huis. En die controls vallen best wel mee @Savatar?
Ik zal het nog eens een kans geven. Staat momenteel voor max 2 euro op de eShop.
Als kind ben ik nooit ver geraakt, misschien was het toen te moeilijk ofzo geen idee.

Terug
Bovenaan