Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sindsdien hier in Japan ook nog wel eens tegen gekomen in een retro lunapark. Uiteraard met veel plezier 100 yen ingestoken toen.Googelen is vals spelen, dat doen we hier niet.Carrier Air Wing, correct. De weggever hier was gewoon die namen in google intypen en de naam van het spel verschijnt al op eerste pagina.
Afhankelijk van welke versie je gespeeld hebt: meestal is de versie van de arcade moeilijker dan de home versie.Carrier Air Wing, correct. De weggever hier was gewoon die namen in google intypen en de naam van het spel verschijnt al op eerste pagina.
Zag het spel voor het eerst toen ik als klein manneke op vakantie ging in Frankrijk en de camping had een klein lunaparkske (oh de goede oude tijd) en dit spel was razend populair.
Eenmaal thuisgekomen probeerde ik dat spel te vinden, maar ja internet bestond toen nog niet en zo'n 3-4 jaar geleden herinnerde ik me dit spel opeens weer. Enkele uren op gezocht en gevonden. Emulator + rom afgehaald en gespeeld. Als klein manneke had ik er zoveel moeite mee en nu ist vrij easy.

Dat heb ik gemerkt met de crash & spyro remasters op ps4, plots veeel moeilijker dan ik me herinnerOf omgekeerd: uw reflexen worden trager en spelletjes die je vroeger als kind in 1 trok uitspeelde (Mario, Sonic, enz.) zijn nu wel moeilijk.
Ik heb dat ook gemerkt bij Crash maar de controls daar zijn ook geremastered... Het springen voelt gewoon veel minder precies aan dan vroeger.Dat heb ik gemerkt met de crash & spyro remasters op ps4, plots veeel moeilijker dan ik me herinner