Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dankzij de cameo’s wel via een wiki dive erop gekomen dat Matt Damon getrouwd is met een Argentijnse. Weer een goed pub quiz weetje er bij.Ik moet zeggen dat ik 9/10 ook geen idee heb wie het isook gewoon enorm vervelend. Toon op z'n minst dan voetbal celebrities.
Dat is toch afgesproken dat die geen gele kaarten mag geven aan ArgentiniëDat refke... jezus mina!
Over cameo's gesproken: De Spaanse speler Danny Olmo, is dat niet James Cooke?Dankzij de cameo’s wel via een wiki dive erop gekomen dat Matt Damon getrouwd is met een Argentijnse. Weer een goed pub quiz weetje er bij.
Raken wel amper een bal en komen overal te laat.Ze hangen in de touwen zegtem.. Anderhalve kans weggegeven op 40 minuten, het valt wel mee Flupper.![]()
K heb dat hier ook al gezegdOver cameo's gesproken: De Spaanse speler Danny Olmo, is dat niet James Cooke?
. Zalige voetballer.Trump kan meteen aan Infantino vragen om in te trekken.Het bijna oneerlijk voor deze Argentijn dat hij geel krijgt en zijn voorgangers niet. Ik zou mij geviseerd voelen![]()
OeiDat is toch afgesproken dat die geen gele kaarten mag geven aan Argentinië
moh een gele kaart voor een Argentijn gelukkig voor de ref is het de finale want die fluit niks meer dit toernooi