Uiteraard, maar zonder bal staan ze gewoon echt wel behoorlijk goed. Dat is geen ploeg die in de touwen hangt.Raken wel amper een bal en komen overal te laat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, maar zonder bal staan ze gewoon echt wel behoorlijk goed. Dat is geen ploeg die in de touwen hangt.Raken wel amper een bal en komen overal te laat.
Vind ik ook overdreven , Argentinië hun defensie is echt deftigUiteraard, maar zonder bal staan ze gewoon echt wel behoorlijk goed. Dat is geen ploeg die in de touwen hangt.
Die van Yamal, dat is het eigenlijk. Dat van Oyarzabal daarnet is nog altijd van ruim buiten de zestien, wel een degelijke mogelijkheid.Vind ik ook overdreven , Argentinië hun defensie is echt deftig
Spanje mag dan beter zijn maar ze hebben nog niet gescoord en ook niet echt grote kansen gehad.
Er is nu ook wel niet veel voetbal te zien voorlopigZijn jullie eigenlijk naar een voetbalmatch aan het kijken of zoeken jullie gewoon een reden om anderhalf uur te kunnen ranten in dit topic? Ik lees misschien 5 posts die over het voetbal an sich gaan, de rest is gezeik op de ref, Joos of de celebrities in de tribune. Ik waan me in de HLN comments.

Dat en de antisupporters uiteraard.Zijn jullie eigenlijk naar een voetbalmatch aan het kijken of zoeken jullie gewoon een reden om anderhalf uur te kunnen ranten in dit topic? Ik lees misschien 5 posts die over het voetbal an sich gaan, de rest is gezeik op de ref, Joos of de celebrities in de tribune. Ik waan me in de HLN comments.

Zijn jullie eigenlijk naar een voetbalmatch aan het kijken of zoeken jullie gewoon een reden om anderhalf uur te kunnen ranten in dit topic? Ik lees misschien 5 posts die over het voetbal an sich gaan, de rest is gezeik op de ref, Joos of de celebrities in de tribune. Ik waan me in de HLN comments.
Speciaal daarvoor opgestaan?Are nu ne half time show van 70 minuten...

Blesseert zich in de actie waar hij geel pakt...Iedereen zegt hier dat het een verkochte boel is met Argentinië dat zo weinig kaarten krijgt, maar wat dan gezegd van Spanje? Derde match op rij waar een speler van de tegenstander al vroeg geblesseerd van het veld moet. Veelzeggend dat ze het tegen ons nodig vonden om die interventie voor 3 spelers in te roepen.
Ik lig nog steeds hoorSpeciaal daarvoor opgestaan?
![]()