Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Ok, ik dacht dat het BG post-datingtopic eerder 'toevluchtsoord na een lange relatie ' was, voor geradicaliseerde medemensen die uit een huwelijk komen en nood hebben aan de ultieme wraakactie.
Het hangt ervan af in welke fase je zit hé:

Aan het daten en prille relatie: Datingtopic
Periode rond trouw: Blind getrouwd
De 20 jaar daarna: Welke eigenschap van je partner stoort je mateloos, seksleven met mijn partner, scheten laten in het bijzijn van uw partner
En zodra het potje overkookt: Toevluchtsoord na een lange relatie
Om daarna terug naar start te gaan.

~ the circle of life ~
 
Haha nee, althans toch niet dat ik weet. De officiële benaming is cupping, facial cupping dus sorry, my bad. Uit gewoonte zeg ik cuppen maar dat is geheel wat anders.

Heb ook een tijd dermarollen gedaan voor mijn gezicht maar ain't nobody got time for that shit.
Facial cupping, proteïne in het haar, dermarollen in het gezicht.

Geile boel hier op BG met al die code taal.
 

Artikels als bovenstaande doen weer trauma's van 10 jaar geleden naar boven komen, ik kan de de frustratie en radeloosheid terug herinneren van gewoon niet te weten hoe iemand te leren kennen als je niet conventioneel aantrekkelijk bent.

Ik ben absoluut nog niet klaar om te beginnen zoeken nu, maar het maakt me gewoon terug echt kwaad en verdrietig en gefrustreerd in het besef dat ik eigenlijk alles had wat ik wou na zo lang zoeken, om het dan toch terug kwijt te raken.

Het is echt vechten en spartelen om het hoofd boven water te houden.
Jij bent toch niet de Thomas van het artikel hé?
Achter paywall dus voor de rest kan ik het niet lezen.

Hou je sterk.
 
Jij bent toch niet de Thomas van het artikel hé?
Achter paywall dus voor de rest kan ik het niet lezen.

Hou je sterk.
“Sinds de breuk ben ik niet meer op date geweest. Zowel mijn single als gehuwde vrienden, én hun vrouwen, snappen niet dat ik nog single ben. Ik ben een zelfstandige man, ik woon alleen, ik doe mijn eigen was en plas, ik kan strijken, koken en poetsen. Ik durf me kwetsbaar op te stellen en fouten toe te geven.”

Ja Thomas, duidelijk dat ze meer een bad boy zoeken hé.

Disclaimer: ik lees dit stuk rioolgazet via het abbo van mijn ouders die het gratis hebben gekregen.

/eer gered
 
Terug
Bovenaan