Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Ten eerste, tegenwoordig is dat in een air fryer. Ten tweede, niemand geraakt in ons web verstrikt, we hebben duct tape want we zijn moderne vrouwen. Ten derde, iedereen die zijn Shakespeare waard is, weet dat heksen altijd met *drie* zijn en zoals de VDAB blijft zeggen ‘niemand wil nog werken’. Applications welcome. Own supply of eye of newt required. Absolutely nó Potterheads.

PS: de EngelsE des doods, thank you.

Mister V zal ook wel meedoen zeker? Dan is de circlejerk compleet.
 
Bij dat gesprek wil ik zijn!
Dr: "Waarmee kan ik u helpen?"
MrV: "ik kan wel wat hulp gebruiken voor...jeweetwel... De vriendin te volgen."
Dr: "en hoe lang heeft u al erectieproblemen?"
MrV: "Na X-aantal keer..."
Ik vul bewust geen getal in om de fantasie zijn werk te laten doen
Dr: "Meneer... Ik denk niet dat u medicatie nodig heeft, maar misschien wat @kay-gell voor uw partner? :unsure:"
FTFY
 
Tijd om een paar BG'ers aan dat lijstje toe te voegen, zou ik zeggen! Een soort pre-meet. Of testje.

Waar: Grote Markt Deinze
Wanneer: Zondag 19/3. De lopers (Booka, Loser, Shiftyke en Karry98) zijn er vanaf ongeveer 8u, startschot om 10u, aankomst om 14u.
Wat:
handtekeningensessie vanaf 14u05 na onze eerste pint

Uit goede bron vernomen dat er nog wel enkele crewleden zullen langskomen. En zo veel mogelijk andere leden natuurlijk!
@kay-gell kom jij ook? 😏
 
@kay-gell Dit is een alle-terrein stepke, daarmee kan je én door die gemene greppels én tot bij de meet. Zorg dat Mulan niet té veel als John Wayne loopt de dag er na.
D057142F-8CDF-45E8-A055-6A373A18A4B6.jpeg
 
Terug
Bovenaan